وحید علی‌ضمیر با بیان اینکه در راستای آماده‌سازی شهر برای استقبال از میهمانان و گردشگران تابستانی اقداماتی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: بازسازی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها، نظافت نمازخانه‌ها، تعمیر شیرآلات و هرس درختان و پاکسازی پارک‌ها از نکات حائز اهمیت در آمادگی برای استقبال از مسافران تابستانی است.
کد خبر: ۷۵۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ 18 June 2019
معاون خدمات شهری شهرداری همدان از بازسازی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها، نظافت نمازخانه‌ها، تعمیر شیرآلات و هرس درختان و پاکسازی پارک‌ها خبر داد.

به گزارش فارس، علی‌ضمیر با بیان اینکه با شروع فصل تابستان و اهمیت وجود گل‌های فصلی برای زیباسازی شهر اقدام به کاشت گل‌های فصلی در سطح شهر شده است اظهار کرد: گل‌های فصلی با تنوع گونه‌ای شامل اطلسی، شاه‌پسند، جعفری، آلیسوم، کوکب و رعنا که در مقابل گرما مقاومت بیشتری دارند کاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل کم‌آبی و خشکسالی را در گلکاری مد نظر قرار داد تصریح کرد: تأکید بر کاشت گیاهان با نیاز آبی کم است تا علاوه بر بهره‌مندی از زیبایی و اثرات مثبت گیاهان در مصرف آب نیز صرفه‌جویی شود. 

معاون خدمات شهری شهرداری همدان تأکید کرد: برای زیباسازی بهتر فضای سبز همزمان با کاشت نهال و درختچه، نظافت سرشاخه‌ها و جمع‌آوری تمام ضایعات گیاهی از فضای سبز نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در راستای آماده‌سازی شهر برای استقبال از میهمانان و گردشگران تابستانی اقداماتی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: بازسازی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها، نظافت نمازخانه‌ها، تعمیر شیرآلات و هرس درختان و پاکسازی پارک‌ها از نکات حائز اهمیت در آمادگی برای استقبال از مسافران تابستانی است.

علی ضمیر با اشاره به نقش شهروندان در حفظ و نگهداری از فضای سبز گفت: عمده فضای سبز که در شرایط اقلیمی موجود است نیاز به صرف هزینه و مراقبت مستمر دارد بنابراین نگهداری و توسعه آن نیازمند فرهنگسازی و تعامل شهروندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار