نمایشگاه سراسری عکس سیل با عنوان خانه ای که سیل برد، مهری که سیل آورد در تهران برپا که در میان آثار ارایه شده اثر هنرمند ایلامی نیز به نمایش درآمده است.
کد خبر: ۷۵۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 19 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ این نمایشگاه به همت انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، هفته جاری با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایوان انتظار میدان ولیعصر تهران برپا شده است.

در این نمایشگاه ۸۶ اثر عکس از ۵۱ عکاس کشور به نمایش درآمده که در بین آنها اثر عباس عزیزپور از هنرمندان برجسته حوزه عکاسی استان ایلام نیز در معرض دید قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا چهارم تیرماه دایر و بازدید برای عموم مردم آزاد است.

عباس عزیزپور از هنرمندان شهرستان دره شهر استان ایلام فارغ التحصیل کارشناسی رشته عکاسی خبری است که بیش از یک دهه است در ژانر مستند اجتماعی در قالب مجموعه عکس فعالیت دارد.

وی برگزیده فتوژرنایست PSA امریکا در سال ٢٠١٣، برگزیده بخش دانشجویی فتوپیکال آمریکا در سال ٢٠١١، برگزیده فتوفیلز فرانسه در سال ٢٠١٦،

عکاس آژانس عکس 'noora' ایتالیا در ایران، عضو موزه 'bowerry ' نیویورک آمریکا، برگزیده چند جشنواره خارجی ( آمریکا ، اتریش، بریتانیا، دبی )، چاپ آثار عکاسی وی در مجله عکاسی Tabloo Mag ،آمریکا، انتشار عکس هایش در مجله تصویری Onephotonilifee ایتالیا، شرکت در نمایشگاه عکس مشترک ایران و اسپانیا، شرکت در نمایشگاه عکس هفته فرهنگی ایران در توکیو ژاپن و برگزیده جشنواره فتوفریال لهستان از جمله سوابق این هنرمند در کارنامه هنری‌اش است./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار