مدیر‌کل استاندارد استان البرز گفت: اخیرا تعدادی از تولیدکنندگان زیر پله ای، کولرهایی روانه بازار کرده اند که دارای نواقصی متعددی است و می تواند موجب ورود ضرر جانی و مالی برای مصرف کنندگان باشد.
کد خبر: ۷۵۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 19 June 2019

فتانه شکرالهی در رابطه با فروش کولرهای بدون نام و نشان و غیر استاندارد در سطح استان البرز گفت: اخیرا تعدادی از تولیدکنندگان زیر پله ای، کولرهایی روانه بازار کرده اند که دارای نواقصی از قبیل: نداشتن نام کارخانه و آدرس در پلاک مشخصات، علامت استاندارد و کد ده رقمی جعلی، نداشتن کلید حفاظت جان، نداشتن سیم ارت و گالوانیزه خیلی پایین می باشد.

وی ادامه داد: نداشتن هر یک از موارد فوق می تواند موجب تضییع حقوق مصرف کنندگان و  ورود ضرر جانی و مالی غیر قابل جبران برای مصرف کنندگان باشد.

مدیر‌کل استاندارد استان البرز افزود: مردم در موقع خرید کالا به داشتن نام کارخانه و آدرس در پلاک مشخصات، علامت استاندارد و کد ده رقمی (ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی 10001517 جهت اطمینان از صحت علامت استاندارد) و داشتن کلید حفاظت جان دقت نمایند و در صورت مشاهده هر گونه مغایرتی موارد را  از طریق شماره 1517 یا مراجعه به اداره کل استاندارد استان البرز ، اطلاع رسانی کنید.

شکرالهی گفت: همکاران ما تلاش می کنند برخورد قاطع و لازم را با این تولید کنندگان غیر مجاز داشته باشند اما همکاری مردم هم در این زمینه لازم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار