فرماندار باغملک گفت: منطقه چالداردون در ارتفاعات باغملک از روز گذشته دچار آتش‌سوزی شد که 3 اکیپ عملیاتی و امدادی در منطقه حضور پیدا کردند و طبق آخرین اطلاعات آتش کنترل شده است.
کد خبر: ۷۵۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 19 June 2019

محمد نجاتی پور اظهار کرد: منطقه چالداردون در ارتفاعات باغملک از روز گذشته دچار آتش‌سوزی شد که حدود 5 ساعت به‌صورت پیاده با روستای گردشگری مال‌آقا فاصله دارد.

وی افزود: 3 اکیپ عملیاتی و امدادی که توسط منابع طبیعی سامان‌دهی شدند به کمک نیروهای محلی با وجود دشواری مسیر به منطقه اعزام شدند و طبق آخرین اطلاعات آتش در چالداردون کنترل شده است.

فرماندار باغملک با اشاره به عدم وجود خطر برای مناطق مسکونی، عنوان کرد: به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه دسترسی به محل آتش‌سوزی بسیار سخت است و امکان برقراری تماس با تلفن همراه نیز وجود ندارد و از طریق گروه‌هایی که برای بردن اغذیه به محل می‌روند آخرین اخبار گرفته می‌شود.

وی گفت: با توجه به وزش باد و احتمال گسترش دوباره آتش‌سوزی اکیپ‌های عملیاتی امشب را نیز در منطقه می‌مانند تا از وقوع مجدد آتش جلوگیری کنند.

نجاتی پور گفت: آتش‌سوزی دیگری در نزدیکی روستای ابوالعباس باغملک رخ داد که با تلاش نیروها این آتش در شب گذشته مهار شد و خطری روستا را تهدید نمی‌کند.

منبع: فارس
برچسب ها: باغملک ، آتش سوزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار