مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: با 10 درصد صرفه جویی توسط مشترکین برق شاهد خاموشی در فصل تابستان نخواهیم بود.
کد خبر: ۷۵۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 24 June 2019

بهنام بیات اظهار کرد: این هفته البرز نشینان روزهای گرمی را تجربه می‌کنند به طوری که دمای هوا به بیش از 40 درجه می‌رسد که این امر افزایش استفاده از سیستم‌های خنک کننده را در پی دارد.

وی ادامه داد: در روزهای گرم سال به دلیل افزایش فشار به تجهیزات برقی شاهد ترانس سوزی و قطعی موقت برق در برخی مناطق هستیم.

وی افزود: اگر مشترکان فقط 10 درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند و در ساعات اوج مصرف از روشن کردن وسایل برقی پرمصرف خودداری کنند، تابستان امسال را بدون خاموشی جدی سپری خواهیم کرد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وجود بیش از 20 هزار متقاضی دریافت انشعاب برق در مناطق مختلف ساوجبلاغ به ویژه روستاها توضیح داد: نصب انشعاب جدید برق از لحاظ مالی به سود شرکت است ولی از آنجایی‌که بیشتر متقاضیان دریافت انشعاب در مناطق روستایی هستند و می‌خواهند برای زمین و باغی که تغییر کاربری داده اند انشعاب بگیرند، مشمول ماده 8 قانون حفظ کاربردی اراضی باغی و زراعی می‌شوند که بر اساس آن دادن انشعاب به آنها ممکن نیست.

وی ابراز کرد: البته متقاضیانی که قبل از سال 96 نسبت به تغییر کاربری باغ و زمین کشاورزی خود اقدام کرده‌اند مشمول این ماده قانونی نیستند و برق آنها وصل خواهد شد.

بیات گفت: متقاضیان دریافت انشعاب برق در محدوده شهرها هیچ مشکلی ندارند و پس از ثبت درخواست بین یک هفته تا 10 روز برق آنها وصل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار