معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۱۴ هزار تن شکر برای تعدیل قیمت این کالا در بازار خوزستان در سه ماه گذشته توزیع شده است.
کد خبر: ۷۵۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 27 June 2019

رحمان ناصریان بیان کرد: این میزان شکر در بین فروشگاه های بزرگ و کوچک، اصناف، واحدهای تولیدی مثل زنبورداران و یا کارگاه ها و فروشگاه های تولید شیرینی و صنایعی که به شکر نیاز دارند توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع شکر از اوایل فروردین امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد افزود: هم اکنون بازار خوزستان از شکر اشباع شده و بسیاری از فروشگاه ها و اصناف درخواست تحویل شکر ندارند.

ناصریان گفت: قیمت شکر در چند ماه گذشته در خوزستان هر کیلوگرم تا یکصدهزار ریال افزایش یافته بود که با توزیع این میزان شکر قیمت این کالا اکنون به ۴۲ هزار ریال در هر کیلو گرم کاهش یافته است.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه این میزان شکر بین ۲ هزار و ۷۰۰ عامل توزیع شد افزود: این موضوع باعث شد که دست واسطه ها در توزیع شکر کوتاه و این کالا در بهترین حالت در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شکر از جمله کالاهایی است که در چند ماه اخیر با افزایش قیمت حدود سه برابری در بازار روبه رو بود و از هر کیلوگرم ۳۶ هزار ریال به هر کیلوگرم یکصد هزار ریال افزایش یافت.

منبع: ايرنا
برچسب ها: شکر ، بازار خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار