معاون راهبری و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی در کرج گفت: نخبگان فرهنگی می توانند کمک شایانی به سازمان تبلیغات اسلامی کنند.
کد خبر: ۷۵۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 30 June 2019

حجت الاسلام نجفی در نشست راهبردی سازمان تبلیغات که در سالن جلسات باشگاه میلاد برگزار شد, گفت: سعی داریم حلقه مفقودی در طراحی مسؤولیت ها را در بازدیدهای میدانی شناسایی کنیم و همچنین ارزیابی نگاه مؤثرین فرهنگی در این بازدیدها مدنظر است.

معاون راهبری و امور استان های سازمان تبلیغات بیان کرد: در حوزه فرهنگی 10 گروه از جمله فعالان فرهنگی, بانوان, هیأت ها و مداحان, مبلغین, اصحاب رسانه, ائمه جماعات, ائمه جمعه, اصحاب رسانه, کارشناسان میدانی, فعالان فرهنگی و روحانیون مستقر, باید فعال باشند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نخبگان فرهنگی می توانند کمک شایانی به سازمان تبلیغات داشته باشند, ادامه داد: باید تبلیغات به اندازه ای باشد تا بتوانیم ارتباطات را با نخبگان فرهنگی برقرار کنیم.

نجفی یکی از اهداف سازمان را مردمی سازی مدیریت ها برشمرد و افزود: جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف از دیگر اهداف سازمان است.

وی با تأکید بر اهمیت جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف, اضافه کرد: تشکیل جبهه فرهنگی نیز می تواند به فعالیت های سازمان تبلیغات کمک کند.

به گفته معاون راهبری و امور استان های سازمان تبلیغات این نشست می تواند به ایجاد بستر فعالیت برای مدیرکل سازمان بی انجامد. 

نجفی در پایان گفت: در پی وضعیت سنجی استان ها جلسات تسهیل گری برای مدیرکل سازمان برگزار خواهد شد و پیشنهادات اصحاب رسانه به عنوان چراغ راه سازمان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار