تداوم نشستن یک آقازاده نزدیک به دولت در جایگاهی مهم
شهردار گرمدره، کسی نیست جز فرزند یکی از دوستان نزدیک حسن روحانی رئیس جمهوری ایران. فردی به نام حجت الاسلام قدس محلاتی از فعالان ستاد انتخابات حسن روحانی در انتخابات سال 92. به نظر می رسد همین تعاریف از روابط پدر با حسن روحانی، تاکنون اجازه نداده که استاندار البرز وظائف نظارتی خود در گرمدره را انجام دهد و برخی از نظارت های ضروری تعطیل شده است.
کد خبر: ۷۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 12 August 2015
به گزارش تابناک – البرز: چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان البرز حاشیه های بسیاری داشت.
این حاشیه ها با وجود گذشت چند سال هنوز به پایان نرسیده و نهادهای قضایی در حال بررسی عملکرد مجریان انتخابات در شهرستان کرج هستند.
البته اتفاق مهم تر در نزدیکی کرج و در شهر گرمدره رخ داد. جایی که به دلیل تخلفات گسترده، انتخابات ابطال شد و این شهر بدون شورا ماند.
بر اساس قانون "هرگاه انتخابات هر یك از شوراهای شهر و شهرك و بخش بنا به دلایل ذكر شده متوقف و یا پس از تشكیل طبق مقررات قانونی منحل شود، تا برگزاری انتخابات مجدد و تشكیل شورای جدید، استاندار جانشین آن شورا خواهد بود."
پس ابطال انتخابات شهر گرمدره، استاندار وقت البرز بر اساس اختیاراتی که داشت، انتصابی بحث بر انگیز را انجام داد و محمد قدس محلاتی را بدون یک روز سابقه مدیریتی به عنوان شهردار گرمدره منصوب کرد.
در آن زمان اعتراض های بسیاری به این انتصاب انجام شد و انتظار بود با ورود سید حمید طهایی به استان البرز، یکی از اولویت های خود را برخورد با فامیلی ترین انتصاب البرز قرار دهد.
شنیده های تابناک حاکی از آن است که طهایی در ابتدا قصد ورود به این موضوع را داشته، اما موسوی و صمدی از مشاوران استاندار که نقش کلیدی در کمیته انتصابات دارند، او را از یک واقعیت آگاه کردند!
شهردار گرمدره، کسی نیست جز فرزند یکی از دوستان نزدیک حسن روحانی رئیس جمهوری ایران. فردی به نام حجت الاسلام قدس محلاتی از فعالان ستاد انتخابات حسن روحانی در انتخابات سال 92.
حجت الاسلام قدس محلاتی همان کسی است که در حضور مقیمی معاون وزیر کشور، طهایی استاندار البرز و فرمانداران این استان در محل استانداری البرز در واکنش به برخی انتقادها به روند مذاکرات هسته ای گفته بود: "اگر چه این توافق بسیار ارزشمند است، اما نعره‌کشان، عربده‌کشان سیاسی و قداره‌بندان سیاسی حرف‌هایی می‌زنند. باید به اینها گفت که شما بروید پای منقل و وافورتان. شما را چه به این کارها!"
وی در جلسه ای نیز به تعریف روابط صمیمی خود با حسن روحانی پرداخته و گفته است: "من و خانواده من بیش از 45 سال است که با آقای حسن روحانی آشنا هستیم. 47 سال قبل وقتی به حوزه علمیه رفتم، چند سال زودتر آقای روحانی در حوزه ثبت نام کرده بود. اتاق شماره 24 من بودم، اتاق شماره 25 ایشان و بالاخره اتاق بعدی آقای شهیدی بودند که امروز در بنیاد شهید حضور دارند."
به نظر می رسد همین تعاریف از روابط پدر با حسن روحانی، تاکنون اجازه نداده که استاندار البرز وظائف نظارتی خود در گرمدره را انجام دهد و برخی از نظارت های ضروری تعطیل شده است.
تعطیلی این نظارت ها، آسیب های جدی به شهروندان گرمدره وارد کرده است. 
در این ارتباط یکی از خبرنگاران تابناک در پیامی نوشته است: "به نام خدا... از استان البرز و مسئولین محترم که شعار گرمدره ویترین البرز است و گرمدره چنین است و چنان است آنها مدام به گوش می رسد، باید بدانند که  هنوز و بعد از 13 سال داشتن ایستگاه مترو و تکمیل شدن آن، هنوز یک جاده دسترسی مناسب برای این ایستگاه ساخته نشده است. زن  و بچه مردم درسرما و گرما و هنگام غروب و تاریکی در ایستگاه اتمسفر با سگهای ولگرد مواجه می شوند. این چه شهری است که در بلواراصلی آن از دیر باز پیاده روهایش را تقدیم حضرات بساز و بفروش می کند تا بچه های ما برای مدرسه رفتن از خیابان عبور کنند ؟ ( بلواراصلی امیرآباد گرمدره) کدام شهر است که تاکنون رنگ داروخانه شبانه روزی را به خود ندیده؟ گرمدره ما در گرمدره پایین از امیرآباد تا کوهک حتی یک بانک و عابر بانک نداریم! درختکاری معابر که خدا رو شکر از قدیم درختانی داریم که یواش یواش خود مسئولین قطعشون می کنند (اول کوهک روبه جنوب سمت چپ کنارآبفا) شاهد عینی است. تخریب باغ سیب گرمدره را که همه می دانند.
تابناک پیگیر مشکلات و کمبودهای شهر گرمدره است تا از گیرودار روابط سرد سیاسی استان رهایی یابد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
از آقایان بپرسید چند نفر از دوستانشان را از طريق شهرداری گرمدره قرار داد استخدام بستند ؟ اگه جواب دادن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
ما مردم گرمدره مشکلات زیادی داریم که متاسفانه توجهی به این منطقه نمی شود. خواهشا مسئولان پیگیری کنند. ایستگاه مترو گرمدره، بانک ، عابربانک، بهداشت و امنیت و از مهمترین مطالبات ما است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
خبر پرداخت حقوق و مزایا راننده آقای ع م. توسط شهرداری گرمدره را چرا پیگیری نمیکنید ؟
تا حدودی آگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
اگه به همه ی آقازاده در البرز گیر دادید .آنموقع ما می فهمیم که شما یک ذره وجدان دارید.
کوروش
|
United Kingdom
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
به نام خدا سلام سلام بایک دنیا تشکر سلام بایک دنیا عشق به خواهریابرادری که پیگیر مطالبات به حق مردم گرمدره شده وایمیلهای مردم ضعیف گرمدره راپیگیری کرده وباتحقیق وبررسی آنهارابه حق دانسته وعنوان میکند خداخیرت دهد هرچه برای خودم وخانواده ام ازخدا میخواهم برای شماوخانواده محترمتان هم ازخداخواهانم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار