رئیس اتحادیه تعویض روغن اتومبیل شهرستان کرج گفت: سال جاری قیمت روغن خودرو تا ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده که این موضوع کاهش توان خرید مردم را در پی داشته است.
کد خبر: ۷۵۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 02 July 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ احمد سرخوش اظهار کرد: قیمت روغن خودرو در حالی افزایش پیدا کرده که اجناس موجود پاسخگوی تنها نیمی از نیاز بازار است و متأسفانه با کمبود مواجه هستیم.

وی ضمن درخواست از شرکت های معتبر داخلی گفت: این شرکت ها باید محصولات خود را وارد بازار کنند تا کمتر شاهد واردات اجناس بی کیفیت و تقلبی باشیم.

رئیس اتحادیه تعویض روغن اتومبیل کرج تصریح کرد: شرکت های معتبر داخلی توانایی رقابت با شرکت های خارجی را دارند اما متأسفانه کمتر اجناس خود را وارد بازار می کنند که این موضوع به صلاح کشور نیست.

سرخوش به کاهش توان خرید مردم اشاره کرد و گفت: متأسفانه شرایط به گونه ای رقم خورده که تعویض روغن خودروی پراید از۵۰ هزار تومان به ۱۳۰ هزارتومان افزایش پیدا کرده و مردم ترجیح می دهند تا با روغن کهنه خود کمی بیشتر مدارا کنند که آن هم می تواند خساراتی را به خودرو وارد کند.

وی در پایان تصریح کرد: بازار شرایط مطلوبی را سپری نمی کند و تعداد مشتری برای تعویض روغن اتومبیل به یک سوم کاهش پیدا کرده این در حالی است که از مسئولین درخواست می شود تا تدابیر لازم را برای ورود اجناس به بازار و کنترل قیمت ها لحاظ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار