مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای ایجاد تعادل در بازار بیش از هفت هزار تن شکر در سطح استان توزیع شد.
کد خبر: ۷۵۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 04 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی احمد دهقان  با اشاره به میزان کالاهای توزیع شده در ماه رمضان به منظور ایجاد تعادل در بازار اظهار کرد: برای این منظور هفت هزار و ۶۳۴ تن شکر از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کل سهمیه شکر تخصیصی برای استان در ایام مبارک رمضان جهت مصارف صنعتی، صنوف و زنبورداران در حدود پنج هزار و ۵۰۰ تن شکر بود، تصریح کرد: از این میزان شکر تخصیصی در حدود ۸۱۷ تن جهت مصارف خانوار در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف استان توزیع شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: از ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری کار توزیع شکر در استان با قیمت سه هزار و ۴۰۰ آغاز شد و پس از پایان ماه رمضان توزیع شکر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان علاوه بر سهم تخصیص یافته در ماه رمضان نیز ادامه داشت.

وی با اشاره به توزیع ۱۷۰ تن گوشت قرمز در ماه رمضان تصریح کرد: این گوشت‌های سهمیه‌ای به صورت مخلوط ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان، ران و مغز و ران به قیمت ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان و سردست و گردن به قیمت ۳۱ هزار تومان به فروش رسیدند.

دهقان با بیان اینکه توزیع برنج هندی نیز در ماه رمضان در دستور کار قرار داشت، ادامه داد: ۵۰۰ تن برنج هندی در سطح استان توزیع شده و در صورت لزوم و تصمیم دولت توزیع کالاهای اساسی ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار