مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت که اجرای ۸۱۵ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت توسط روحانیون مستقر این استان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۷۵۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 04 July 2019

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق با اشاره به اهمیت این دهه مبارک و تبیین شخصیت معنوی و سجابای اخلاقی حضرت فاطمه معصومه (س)، افزود: سبک زندگی ایشان بهترین الگو و اسوه برای دختران و بانوان جامعه اسلامی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، سخنرانی به منظور بیان شخصیت والا و معنوی حضرت معصومه (س) تبیین سجایای اخلاقی امام رضا (ع) و نقش ایشان در توسعه ارزش ها و شعائر دینی در زمان مامون عباسی لعن الله علیه و مناظرات اخلاقی ایشان، اجرای بیش از ۵۰۰ گفتمان، جلسات پرسش پاسخ، محافل قرآنی از قبیل محفل انس، جلسات تفسیر و قرائت دعا را از مهمترین این برنامه ها در دهه کرامت برشمرد.
حجت الاسلام ولایی بر حق، شناساندن شخصیت ائمه معصومین سلام الله علیها را در ایجاد تحول فرهنگی در نسل جوان جامعه مهم و اثرگذار ذکر کرد.
این مسئول فرهنگی در البرز برگزاری مراسم در هیئت ها و حسینیه ها، ایستگاه های صلواتی با مجوز اداره کل تبلیغات اسلامی البرز را از دیگر برنامه ها بیان داشت و افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و معرفی شاخصه های بارز این انقلاب شکوهمند ازدیگر برنامه های روحانیون در این دهه می باشد.
حجت الاسلام ولایی، گفت: روحانیون مستقر یکی از بازوان توانمند تبلیغات اسلامی در توسعه ارزش و شعائر دینی می باشند که حمایت همه جانبه از آنها و برنامه های آنها در دستور کار تبلیغات اسلامی قراردارد.

استان البرز دارای ۱۳۱ روحانی مستقر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار