قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا می گوید: پس از جلسه با کمیته ملی المپیک قرار شد وضعیت اردو و مربی‌ام تا 10 روز بعد مشخص شود، اما بعد از 20 روز هیچ چیز نه اردو دارم نه مربی!
کد خبر: ۷۵۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ 06 July 2019

حسین رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد شرایطش اظهار داشت: منتظریم که فدراسیون دو و میدانی شرایط اردو و مربی را فراهم کند اما فعلا این اتفاق پس از گذشت 20 روز نیفتاده است. من در شهرستان خودمان جایی برای تمرین ندارم و مربی هم بالای سرم نیست. چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

وی ادامه داد:‌ بعد از جلسه با کمیته ملی المپیک فدراسیون اعلام کرد تا ده روز دیگر باید قضیه رسولی بسته شود اما 20روز گذشته و هیچ خبری نیست.

قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا در مورد مربی‌اش گفت: نمی‌دانم با چه کسی باید کار کنم. من به فدراسیون اعلام کنم می‌خواهم با سپهرزاد کار کنم چون او شرایط من را بهتر می‌داند اما وقتی رئیس هیأت‌مان با فدراسیون تماس گرفته گفته‌اند با این مربیکار نمی‌کنیم و قرارداد نمی‌بندیم. خصومت‌های شخصی نباید وارد کار حرفه‌ای شود. سپهرزاد مربی خوبی است و با او نتیجه گرفتم و می‌خواهم ادامه دهم.

رسولی تاکید کرد: زمان زیادی تا المپیک نمانده و هر روز که می‌گذرد ما فرصت‌ها را از دست می‌دهیم. همه پرتاب‌گران در حال تمرین هستند اما برای ما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اگر مربی دیگری هم می‌خواهند انتخاب کنند مجبورم کار کنم، اما امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد.

وی عنوان کرد: فروتن‌نیا رئیس هیأت‌مان هر کاری می‌کنند من در این ورزش بمانم اما وقتی فدراسیون کاری نمی‌کند چه انتظاری می‌توان داشت. من می‌خواهم اردوهایم را شروع کنم اما ماهی 5 میلیون تومان هزینه‌های مکمل باید بدهم. از کجا بیاورم؟ اگر 500 دلاری که کمیته ملی المپیک تعیین کرده را بدهند، می‌توانم این کار را انجام دهم.

این پرتابگر با اشاره به نامه فدراسیون پزشکی ورزشی گفت:‌ برای اینکه خیال فدراسیون از بابت مصدومیت من راحت شود چند روزی در تهران نزد پزشکان رفتم و آنها تائید کردند که مشکلی برای ادامه ورزش حرفه‌ای ندارم و دیگر بهانه‌ای نمی‌توانند داشته باشند.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار