مسوول بسیج سازندگی استان قزوین خبر داد:
مسوول بسیج سازندگی استان قزوین :متخصصان قزوینی با حضور در شهرستان نورآباد در قالب گروه های جهادی کار آواربرداری و نقشه کشی را به طور کامل انجام داده اند و هم اکنون در مرحله فندانسیون ریزی قرار دارند.
کد خبر: ۷۵۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 06 July 2019

اغاز مرمت و بازسازی واحدهای تخریب شده در نور آباد توسط بسیج سازندگی قزوین

به گزارش تابناک قزوین، مسوول بسیج سازندگی استان قزوین ،صادق پور گفت: متخصصان قزوینی با حضور در شهرستان نوآباد در قالب گروه های جهادی کار آواربرداری و نقشه کشی را به طور کامل انجام داده اند و هم اکنون در مرحله فندانسیون ریزی قرار دارند.
وی افزود:استان قزوین ذیل طرح جهاد همبستگی عهده دار مرمت و بازسازی 450 واحد مسکونی در شهر نورآباد استان لرستان شده است. ودر همین راستا متخصصان قزوینی با حضور در نوراباد در قالب گروه های جهادی کار آواربرداری و نقشه کشی را به طور کامل انجام داده اند و هم اکنون در مرحله فندانسیون ریزی قرار دارند.
صادق پور عنوان کرد: طی این هفته گروه های جهادی کار تعمیر و احیا منازل تخریب شده و واحد هایی که نیاز به مرمت دارند آغاز می کنند. همچنین بسته های حمایتی معیشتی نیز بین خانواده های سیل زده توزیع می شود که در این مرحله 400 بسته حمایتی بین مردم عزیز توزیع گردید و ان شا الله این حمایت ها تا رفع کامل مشکلات ادامه خواهد داشت.
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: گروه های جهادی بسیج جامعه زنان استان به صورت ویژه و سایر اقشار بسیج نیز طی همین هفته (از 15 تیر ماه) و در هفته های آینده برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در روستاهای نورآباد حضور خواهند یافت.
این مسوول در اخر گفت: در طرح جهاد همبستگی مساجد و محلات در ساخت و یا احیا واحد های تخریب شده مشارکت خواهند کرد و این طرح با همکاری نواحی مختلف بسیج در استان قزوین در حال پیگیری و اجرا می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار