مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: عملیات مرمت و بازسازی چهارمین گلزار بزرگ شهدای کشور، گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 07 July 2019

سلیمان رستمیان اظهار کرد: مرمت و بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع)، چهارمین گلزار شهدای کشور با برخورداری از ۱۵۰۰ مزار شهید والامقام با هدف تسهیل در انجام زیارت از قبور مطهر و منور امامزادگان در کرج آغاز شد.
وی گفت: تحقق این هدف پس از برگزاری جلسات متعدد طی سال‌هاتلاش و پیگیری‌های مسئولان ارشد استان به وقوع خواهد پیوست که عملیات اجرایی این مهم از ۱۳ تیرماه همزمان با دهه‌ کرامت و میلاد بابرکت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: این پروژه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج اجرایی می‌شود که با پیگیری‌های انجام‌گرفته تأمین اعتبار مورد نیاز جهت انجام فاز اول این پروژه ۲۳ میلیارد ریال خواهد بود.
رستمیان در پایان حفظ میراث شهدا و ایثارگران را از جمله مهم‌ترین وظایف مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دانست و تأکید کرد: حفظ میراث گران‌بهای شهدا و ایثارگران سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده خواهد شد و باعث می‌شود تا نام شهدا در تاریخ جاودانه بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار