کد خبر: ۷۶۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 07 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد ، کارگاه آموزشی دو روزه کشت زعفران به روش سنتی و گلخانه ای (بدون آب و خاک) به صورت رایگان با همکاری شرکت نگین زعفران دنا با حضور 60 نفر متقاضی و علاقه مند به این حرفه در سالن آموزش ساختمان مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان برگزار گردید .
مدیر صندوق استان با اشاره به سازگاری این محصول ارزشمند با آب و خاک استان، گفت: قابلیتهای موجود جهت کشت زعفران در استان باعث شد تا برای توسعه مزارع کشت زعفران، کلاسهای آموزشی به صورت رایگان با هدف توانمند سازی افراد  و نهادینه کردن فرهنگ کشت زعفران در استان، برگزار کنیم .
حسن پور گفت با حمایت صندوق کارآفرینی امید، برای اولین بار کشت زعفران را به صورت گلخانه ای در استان داشتیم که عملکرد مطلوبی نیز در بر داشت. وی افزود در سال گذشته تعداد شش مزرعه کشت زعفران را حمایت کردیم و بنا داریم نیز با برگزاری این دوره های آموزشی با توجه به درآمد زایی و اشتغالزایی بالایی که این محصول دارد متقاضیان پس از گذراندن دوره های آموزشی با هماهنگی جهاد کشاورزی و حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید از تسهیلات اشتغال روستایی استفاده کنند و این کسب و کار را راه اندازی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار