جنگ تمدنی که در دنیا راه افتاده با پیروز نهایی رزمندگان اسلام همراه می‌شود.
کد خبر: ۷۶۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 13 July 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: یکی از عواملی که اخلاص را در بندگان تقویت می‌کند یاد مرگ و یاد معاد است.
آیت الله دژکام افزود: از مرگ نمی‌توان فرار کرد و به همین دلیل باید از فرصت‌های محدود استفاده کرد به طوری که در همین مدت کوتاه باید نامه عملمان را از خوبی و عمل صالح پر کنیم.
او ادامه داد: کسی که عملش صالح باشد و در مسیر درست حرکت کرده باشد ترسی از مرگ ندارد و به رحمت خدا امیدوار است و آن کسی که از مرگ می‌ترسد در واقع از اعمال و رفتار خود در این دنیا بیم دارد.
نماینده، ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین شیخ زکزاکی از علمای کشور نیجریه، گفت: شیخ زکزاکی از علمایی بود که می‌تواند الگوی مقاومت اسلامی در دنیا باشد، حتی برای ملت ما که خود طلایه دار و مرکز مقاومت اسلامی در دنیاست.

آیت الله دژکام افزود: امریکایی‌ها و غربی‌ها مدعی هستند که صاحب بهترین تمدن دنیا هستند، اما امروز مظلومیت شیخ زکزاکی، کودک کشی و خون ریختن ملت‌های مظلوم آن‌ها را در این آزمون مردود کرده است.
امام جمعه شیراز گفت: تمدن این مدعیان حقوق بشر بر پایه ظلم و خوردن حق مسلمانان بنا شده است و این گونه تمدن قطعا با شکست روبه رو خواهد شد.
آیت الله دژکام اشاره‌ای هم به بد عهدی امریکایی‌ها در برجام داشت و گفت: امریکایی‌ها بازنده اصلی در برابر ایران هستند و برای شکست خوردن آن‌ها همین بس است که حامیان دیروزش، امروز از او حمایت نمی‌کنند .
امام جمعه شیراز ادامه داد: جوان‌های متخصص ما هم باید در این شرایط از امکانات و ابزاری که در دسترس است تمدن‌های اروپایی را رسوا کنند و به دنیا چهره واقعی آن‌ها را نشان بدهند.
آیت الله دژکام افزود: روزی همین تمدن اروپایی، رضا خان را بر ایران مسلط کرد تا حتی پوشش مردان وزنان ایرانی را تغییر بدهد و برای همین اقدام، کشتاری بزرگ در ایران راه انداختند.
او افزود: امروز روز عظمت وقدرت شما مسلمان هاست، رضا شاه و پسرش را بیرون کردیم و دشمن می‌داند در این سرزمین دیگر جایی ندارد، اما عده‌ای از خدا بی خبر و منافق را وا می‌کنند تا در مقابل حجاب بایستند، اما آن‌ها باید بدانند که از رضا خان قلدرتر نیستند.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس گفت: مردم از مسؤلان و متولیان حجاب و عفاف انتظار دارند که در این زمینه به وظایف خودشان به نحو احسن عمل کنند.
او ادامه داد: تمامی دستگاه‌های متولی باید قاطعانه در این زمینه کار کنند و هیج کم کاری برای مردم پذیرفته نیست .
امام جمعه شیراز گفت: لازمه دفاع از حجاب و عفاف کار جهادی است و مطمئن هستیم جمع کثیری از مدیران این قضیه را به جد پیگیری می‌کنند و قدرتمندی نظام را در این زمینه هم به نمایش خواهند گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار