مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: شهدای مدافع حرم الگوی مقاومت و ایثار و همچنین زنده کننده یاد و خاطره کربلا هستند.
کد خبر: ۷۶۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 13 July 2019

حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق در دیدار با خانواده دو شهید مدافع حرم «رمضان و جاوید فضل زاده» با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم یاد شهدای کربلا را در اذهان بشریت زنده کرده اند، گفت: آنها به جهانیان و مستکبران عالم فهماندند کربلا همیشه زنده است.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم با دفاع از حرم اهل بیت (ع) درس ایستادگی وآزادگی را به بشریت آموختند، گفت: این عزیزان با دفاع از حریم اهل بیت (ع) عزت، سربلند و پیروزی را برای اسلام به ارمغان آوردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه امنیت و عزت کشور را مدیون شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتگذارانی شایسته برای نظام اسلامی باشیم.

ولایی برحق با بیان اینکه آمریکا و متحدان در منطقه به عزت و اقتدار ایران اسلامی پی برده اند، گفت: سرنگونی پهباد ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا بر فراز استان هرمزگان توسط غیور مردان سپاه پاسدران نمونه اقتدار ایران در منطقه است.

وی در بخش دیگری از مسئولان خواست به خانواده های شهدا توجه بیشتری داشته باشند و افزود: تجربه نشان داده با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مقاومت و ایستادگی و بهره گیری از توان داخلی می توان قله های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگر پیمود.

گفتنی است؛ شهیدان فضل زاده از برادران افاغنه و دلاورمردان لشکر فاطمیون بودند. شهید رمضان فضل زاده در استان حلب سوریه شهر «خانتومان» به فیض شهادت نائل شد و شهید جاوید نیز در استان «حما» سوریه به شهادت رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان این دیدار با اهدا لوح از خانواده این دو شهید مدافع حرم تجلیل به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار