انعقاد تفاهم نامه بین سازمان صمت و بانک توسعه تعاون استان البرزموجب شد تا صنایع شهرستان اشتهارد از تسهیلات پنج میلیاردی سرمایه در گردش برای به حرکت درآوردن چرخ دنده های تولید کشور برخوردار شوند.
کد خبر: ۷۶۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 14 July 2019

شهرستان اشتهارد را باید نقطه ثقل صنعت استان البرز و کشور نامید، منطقه‌ای که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال، نیمه فعال و در دست احداث در خود جای داده و بخش عمده فعالیت‌های کارگری استان در این منطقه متمرکز است.

صنایع این منطقه اگر چه در تولیدات و صادرات پیشگام هستند اما از تحریم‌های خصمانه دشمنان بی نصیب نبوده و مشکلاتی نیز گریبانگیر آنها است.

با این وجود مسئولان دستگاه‌های متولی استان البرز در تلاش هستند تا درقالب تفاهم نامه‌ها، موانع سر راه تولید را برداشته و صنایع را از تیر رس تحریم‌ها دور نگه دارند.

فرماندار اشتهار می‌گوید: شهرک صنعتی کوثر اشتهارد به واسطه قرار گرفتن در جنب بزرگراه کمربند دوم جنوبی استان تهران که در مراحل نهایی ساخت قرار دارد، در موقعیت ویژه ای از حیث ترانزیت و نقل و انتقال خدمات و کالا قرار گرفته و استقبال روز افزون از واگذاری زمین‌های این شهرک توسط صاحبان صنایع و سرمایه گذاران، نشان دهنده همین موقعیت ممتاز است.

محمد کردی در نشستی بیان داشت: امسال شاهد رویکردی جدید در شهرک‌های صنعتی شهرستان هستیم و تحولی در این فضا داریم که ثمره تلاش و همت صنعتگران است، در همین راستا تمام دستگاه‌ها نیز در تلاش برای تسهیل و رفع موانع هستند و با تمام قدرت حمایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبارات قابل توجه در قانون بودجه سال ۹۷ و ۹۸ برای تسهیل در نوسازی و بازسازی، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت صنایع، فرصتی مغتنم است که باید از این فرصت هرچه بیشتر برای صنایع اشتهارد بهره برده شود.

فرماندار اشتهارد تاکید کرد: انتظار نظام اسلامی و عموم مردم از صنایع، توجه و جدیت در توسعه تولید و وظیفه دستگاه‌های اجرایی، فاصله گرفتن از فعالیت‌های جزیره‌ای و تلاش جدی برای حمایت از تولیدکنندگان است که دست در دست هم، این مهم را به ثمر خواهیم رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار