فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای که قصد فروش ۶۹ ربع‌سکه شبیه‌سازی‌شده در اسفراین را داشتند خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ 15 July 2019
فروشندگان ربع‌سکه‌های تقلبی در اسفراین دستگیر شدند

جاوید مهری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه چند نفر اقدام به فروش سکه‌های تقلبی در طلافروشی‌های سطح شهرستان کرده‌اند موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی در سطح شهرستان موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را که حین فروش سکه‌های تقلبی بودند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده توسط مأموران پلیس آگاهی و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کردند، تصریح کرد: از متهمان تعداد ۶۹ ربع‌سکه شبیه‌سازی‌شده و چند برگ علائم شرکت‌های طلاسازی معتبر کشف و ضبط شد.

وی همچنین تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان و با انجام آزمایش عیارسنجی، مشخص شد این سکه‌ها ازنظر وزن و عیار از سکه‌های چاپ‌شده توسط بانک مرکزی پایین‌تر بوده است.

این مقام انتظامی بابیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ انتقال شد اظهار داشت: متهمان نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مهری در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست به هشدارهای پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت و کلاهبرداری توجه کنند و در صورت مشاهده این‌گونه موارد مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار