رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز نسبت به عملکرد سازمان مدیریت حمل‌ونقل و مسافر به شهردار شیراز تذکر داد.
کد خبر: ۷۶۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 18 July 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:نواب قائدی در خصوص عدم اجرای برخی از مصوبات شورا مربوط به سازمان مدیریت حمل‌ونقل و مسافر به شهردار شیراز تذکر داد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز ابراز داشت: طبق بررسی‌های انجام شده و علیرغم تذکرات شفاهی و مکاتبات انجام شده، سازمان مدیریت حمل‌ونقل و مسافر شهرداری شیراز در برخی از مصوبات شورای شهر شیراز از جمله عدم اجرای دستورالعمل ارائه خدمات برخط حمل‌ونقل مسافر درون شهری مصوبه 1396/9/18 شورا، عدم ارائه لایحه هزینه‌های بالاسری ناشی از خدمات مدیریتی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر درون شهری مصوبه 1396/12/27، عدم ارائه شیوه‌نامه نحوه نقل و انتقال ناوگان اتوبوس مصوبه 1396/8/4 کوتاهی داشته است.

وی افزود: عدم ارائه لایحه نرخ خدمات حمل‌ونقل تاکسیرانی علیرغم وجود تورم بالا و افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، عدم وجود برنامه مدون برای نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی و حمایت از رانندگان زحمتکش تاکسی، به کارگیری نیروهای در آستانه بازنشستگی و با سطح تحصیلات پایین و عدم توجه به جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری در واگذاری پست‌های آن سازمان نیز به عنوان مشکلات جدی مرتبط با سازمان مدیریت حمل‌ونقل و مسافر شهرداری شیراز است.

این عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: اخیراً مشاهده شده است که در شهرداری شیراز، کارشناسان و مدیرانی که نظرات کارشناسی برخلاف نظر مدیران مافوق خود ارائه کردند، برکنار یا تعلیق شدند که در صورت تکرار و عدم توجه به تذکرات، به صورت مصداقی بیان خواهد شد.

قائدی تاکید کرد: به شهردار شیراز تذکر داده می‌شود تا در اسرع وقت به موضوعات مطرح شده پرداخته و اقدامات مقتضی را انجام و نتیجه را به شورا ارائه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار