مرتضی جمشیدی مفید در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران کرمانشاه از پلمب حدود ۷۰ مغازه عکاسی بدون مجوز خبر داد.
کد خبر: ۷۶۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 20 July 2019

مرتضی جمشیدی مفید در گفتگو با خبرنگار تابناک ضمن اشاره به این که اتحادیه عکاسان هفت سال به عنوان اتحادیه برتر معرفی شده، گفت: در مدت اخیر حدود ۷۰ آتلیه عکاسی بدون مجوز و یا تمدید جواز نداشتند را پلمب کرده ایم.

رئیس اتحادیه عکاسان با بیان اینکه در برخی تالار‌ها بدون مجوز خدمات فیلم برداری ارائه می‌شود، عنوان کرد: این خدمات بدون مجوز اتحادیه ارائه می‌شود و فیلم بردار بصورت غیر قانونی به حریم خصوصی خانواده‌ها ورود می‌کند، لذا تضمینی برای امنیت فیلم‌ها و حریم شخصی مردم وجود ندارد و باید با این تخلف برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی ادارات دولتی و نیمه دولتی مانند اداره پست، ثبت احوال، پلیس+۱۰، دفتر پیشخوان دولت با قرار دادن باجه‌هایی برای گرفتن عکس پرسنلی باعث اخلال در کار ما شده اند، افزود: ۷۰ درصد اعضا اتحادیه ما پرسنلی کار هستند، عکاسانی که سال‌ها سابقه و تخصص دارند، و ادارات به بدلیل قبول نکردن عکسی که در عکاسی‌ها گرفته می‌شود، باعث بیکاری آتلیه‌ها شده اند.

جمشیدی مفید اظهار کرد: این عکاسان از اتحادیه با پرداخت هزینه مجوز گرفته اند، کرایه مکان و مالیات می‌دهند، امرار معاش و درآمدشان از این طریق است، اما این ادارات با گرفتن عکس پرسنلی بدون تخصص که مردم نیز از این عکس‌ها راضی نیستند باعث کسادی کار عکاسان شده اند.

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران در پایان گفت: در اجلاس ماهیانه اتحادیه‌های صنفی که در استانداری تشکیل شد، ما مشکلات اتحادیه را با معاون اقتصادی استاندار مطرح کردیم و ایشان قول پیگیری دادند که امیدواریم این مشکلات مرتفع گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار