مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از فعالیت 10 پایگاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 20 July 2019

حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق در دیدار با مدیر کل دادگستری استان البرز اظهار کرد: تعامل فرهنگی بین سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه قضا می‌تواند در کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی استان که منجر به بروز کجروی‌های اجتماعی می‌شود، اثرگذار باشد.

وی حاشیه نشینی، فقر، اعتیاد و طلاق را از مهمترین آسیب‌ها و معضلات اجتماعی استان برشمرد و افزود: برای کاهش این آسیب‌ها ۱۰ پایگاه آسیب اجتماعی با مدیریت امامان محله در استان فعالیت فرهنگی انجام می‌دهند که حمایت مادی و معنوی از این پایگاه‌ها در دستور کار تبلیغات اسلامی قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت آموزش اقشار تاثیرگذار استان، توضیح داد: بدون شک برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار نیز می‌تواند نقش به سزایی در تحول فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی استان ایفا کند.

حجت الاسلام ولایی برحق، اضافه کرد: البرز با وجود چهار زندان بزرگ و وجود قومیت‌های مختلف نیازمند انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اثرگذار است و این امر همت دستگاه‌ها و متولیان امر فرهنگ را در راهبری برنامه‌های فرهنگی استان می‌طلبد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، انعقاد تفاهم نامه همکاری فرهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای استان را یکی از راهبردهای مهم تبلیغات اسلامی در توسعه آموزه‌ها و شعائر دینی اعلام کرد و افزود: از طریق این برنامه‌ها می‌توان البرز را به پایتخت فرهنگی و قرآنی کشور تبدیل کرد.

این مسئول گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با کمرنگ کردن آموزه‌ها و شعائر دینی و توسعه بی بندباری‌های اخلاقی و ایجاد یأس و ناامیدی در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان هنجار شکنی را در جامعه توسعه دهد به همین منظور دستگاه‌ها و متولیان امر فرهنگ باید دلسوزانه و با برنامه‌ریزی صحیح مانع از تحقق اهداف آنها شوند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار