مدیر عامل شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه ۹ گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تا کنون بیش از ۴۰۵ هزار و ۶۷۳ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.
کد خبر: ۷۶۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 20 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، ماشالله ارویسی در بازدید از یک مرکز دولتی و یک مرکز بخش خصوصی خرید تضمینی گندم گفت: کشاورزان، ولی نعمتان ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید تمامی امکانات به منظور ایجاد حس رضایت در این قشر زحمت کش فراهم گردد تا همچنان با انگیزه در راه تداوم خودکفایی کشور از واردات قوت غالب مردم گام بردارند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تا کنون بیش از ۴۰۵ هزار و ۶۷۳ تن گندم در قالب ۷۳۱۴۳ محموله از کشاورزان کرمانشاهی خریداری شده است و این روند تا پایان شهریور ماه همچنان ادامه دارد.

ارویسی اعلام کرد: تا امروز بالغ بر ۴۱۲ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان یعنی ۶۴ درصد از از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

این مقام مسئول افزود: به مراکز خرید تضمینی و عاملیت ذیحساب و تشخیص سازمان جهاد کشاورزی مستقر در مراکز خرید تضمینی تذکرات لازم در خصوص تعیین دقیق افت مفید و غیر مفید داده شده است تا کشاورزانی که تمام زحمت خود را در خصوص تولید گندم خوب و بدون افت جهت ورود به چرخه تولید نان با کیفیت کشیده اند به حق قانونی خود دست یابند و با مراکزی که این موضوع را رعایت ننمایند برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار