شرکت آبفای شهرستان کرج طرح ضربتی تامین آب آشامیدنی ۱۷ محله شهرهای محمدشهر و مشکین دشت استان البرز را به اجرا در آورد.
کد خبر: ۷۶۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 21 July 2019

 به دنبال مراجعه شماری از ساکنان شهرهای محمدشهر کرج و مشکین دشت شهرستان فردیس به اداره آبفای این ۲ شهر بلافاصله تیم های فنی شرکت آبفای استان البرز و کرج طرح آبرسانی و رفع مشکلات فنی را اجرایی کردند.

شهرام حافظ مدیر آبفای شهرستان کرج اظهار داشت: در پی مراجعه شماری از ساکنان محمدشهر و مشکین دشت به اداره آبفای مشترک این ۲ شهر بلافاصله در جمع مردم حاضر شدیم و به بررسی مشکلات پرداختیم.

وی بیان داشت: از شب گذشته طرح ویژه تامین آب ساکنان ۱۷ محله این ۲ شهر اجرایی شده که البته یک طرح آبرسانی بزرگ در مشکین شهر از ۲ ماه پیش آغاز شده و طی چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

حافظ با بیان اینکه یک طرح آبرسانی دیگر به طول ۲ هزارو ۱۴۵ متر لوله گذاری در محمد شهر آغاز شده، گفت: در مجموع بخشی از مشکل قطعی آب ساکنان این ۲ شهر طی هفته جاری برطرف می شود و در نهایت تامین آب بخش دیگر محله های مورد نظر حدود یک ماه زمان می برد.

مدیر آبفای شهرستان کرج به ساکنان این ۲ شهر اطمینان داد که مشکل تامین آب در قالب طرح ها و پروژه های کوتاه مدت و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

وی یادآور شد که با انجام کارهای فنی مشکل افت فشار و قطعی آب در بخشی از این محله ها دیشب مرتفع شد.

شهر محمد شهر با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان کرج و شهر ۸۰ هزار نفری مشکین دشت از توابع شهرستان فردیس همجوار بوده و دارای اداره مشترک آبفا هستند.

این ۲ شهر در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده اند.

برچسب ها: آبرسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار