بنابر این گزارش با حضور برخی طرفداران اصولگرایان طیف هدایتخواه کاندیدای این گروه سیاسی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا معرفی شد این در حالی است که خبری از گروه قدرتمند و با نفوذ جریان اصولگرایی در این نشست نبود!
کد خبر: ۷۶۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ 21 July 2019

عصر امروز 30 تیر سال 98 و بنابر وعده داده شده ی قبلی اصولگرایان طیف ستار هدایتخواه در مجمعی عمومی با حضور طرفداران این طیف اقدام به معرفی کاندیدای خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دو شهرستان بویراحمد و دنا در اسفند ماه 98 نمودند.

بنابر این گزارش با حضور برخی طرفداران اصولگرایان طیف هدایتخواه کاندیدای این گروه سیاسی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا معرفی شد این در حالی است که خبری از گروه قدرتمند و با نفوذ جریان اصولگرایی یعنی مهدی روشنفکر در این نشست نبود!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس عصر امروز و با حضور جمعی از اقشار مختلف نیروهای جریان مردمی انقلاب در شهرستان‌های بویراحمد و دنا کاندیدای این جریان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی شد.
در این آیین و با حضور ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، کریم فرخیانی رسما به عنوان کاندیدای جریان مردمی انقلاب در این 2 شهرستان معرفی شد.
 
کاندیدای اصولگرایان طیف هدایتخواه معرفی شد / اصولگرایان قدرتمند نبودند! + تصاویر
 
بنابر گزارشات منتشره نماینده اسبق شهرستان‌های بویراحمد و دنا در نشست هم‌اندیشی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا بابیان اینکه خیلی مطلب دارم که بگویم، تقریباً فرصت در اختیاردارم و مجبور هستم بخشی از صحبت‌ها را خلاصه ارائه دهم، گفت: امروز نابسامانی‌هایی در داخل جامعه ما هست و با آن دست به گریبان هستیم به ویژه در عرصه‌های اقتصادی، معیشتی و فرهنگی که حتی شما هم مشکلات را با گوشت، پوست و استخوان تون احساس و درک کردید.
هدایت‌خواه در ادامه افزود: در این شش هفت سال با توجه به مجموعه شرایطی که در کشور پیش‌آمده  به خاطر ولایتمداران در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، بین‌المللی و منطقه‌ای پیشرفت‌های بسیار خوب و چشمگیری داشته‌ایم.
وی در ادامه بیان داشت: در عرصه داخلی شاهد بروز فقر، فساد و تبعیض در جامعه هستیم فقر و فساد به صورت موریانه از درون اعتماد و دل‌بستگی مردم را به نظام و انقلاب می‌خورد. امروز در این دولت و مجموعه کارگزاران شاهد بعضی از ناهنجاری‌ها در عرصه اجتماعی و فرهنگی هستیم آسیب‌های اجتماعی و از طرفی عدم نظارت و وقوع فساد به‌شدت رو به گسترش است. در طول تاریخ پس از انقلاب به‌اندازه این ۶ سال در بدنه اقتصادی و اداری کشور در بخش‌های مختلف تبعیض نداشته‌ایم و متأسفانه یکی از نمونه‌های تبعیض در حقوق‌های نجومی و خیلی از امتیازات دیگری است.
هدایت‌خواه در ادامه با اشاره به استخدام‌های فله‌ای در ادارات اظهار داشت: مردم باید از استخدام‌ها، جذب نیروها و تسهیلات با سود کم به صورت عادلانه بهره‌مند شوند و این حقوق قانونی مردم است. متأسفانه این تبعیض‌ها و شکاف طبقاتی در این دولت به‌شدت افزایش پیداکرده است.
نتیجه عدم تجمع ما به عنوان اصحاب قلم و جریان ولایت مدار باعث شده که جریان‌ها قدرت بگیرند و به دنبال منافع، مطامع شخصی و گروهی، قومی، قبیله و طایفه خودشان باشند و البته متأسفانه زمینه‌ساز این شده که بسیاری از مردم که بار اصلی این فقر، فساد و تبعیض را می‌شکند بی‌اعتماد و ناراضی شوند. از طرفی هم با تبلیغات دشمن، روحیه ناامیدی و یاس ظهور و بروز پیدا می‌کند و ما کسانی را اهل حق و اصحابه حق می‌دانیم که در رکاب ولی گوش به‌فرمان ولی و عرصه‌هایی که ولی فرمان می‌دهد حاضر و  آماده فداکاری و جان‌فشانی باشند.
نشست هم‌اندیشی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با حضور «ستار هدایت‌خواه» در حالی برگزار شد که «کریم فرخیانی» را به عنوان نامزد نهایی موردحمایت اصولگرایان و جبهه انقلابی شهرستان‌های بویراحمد و دنا انتخاب کردند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
رودتلخ ممبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
جناب آقای استاندار محترم اول شما رودتلخ ممبی شهرستان بهمئی را در مرز باغ ملک خوزستان بازدید بفرما سپس محرومترین نقطه محروم استان را به همه معرفی کنید مردم زیلایی و دیشموک از نظر آب و هوای خدادادی می توانند زندگی عادی خود را ادامه دهند اما مردم رودتلخ در دمای 52 درجه زندگی غیرعادی(تله خواری) را دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اصولگرایان را بدبختی گرفته
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
این یعنی پایان عمر اصولگرایی در بویراحمد اگه روشنفکر منشور را قبول می کرو همه ازش حمایت می کردن و با رای بالا قبول می شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
منشوری وجود نداشت اینا از اول کاندیداشون آماده بود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
با این فتنه ای که دارند انشاالله شکست آنها قطعی است.مطمئن باشید بلایی که سر گروه اصلاحات امده که دربویراحمد نابود شده اند برسر این گروه خواهد امد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
هدایت خواه آب زیرکاهه. از بچه های طایفه اش بپرسید همه چیو قشنگ بهتون میگن... فرخیانی هم قیافه اش به درد نمایندگی نمیخوره. اصلا تو دل بو نیست... دیگه دست از سر این استان بردارید. هدایت خواه که ول کن نیست تاکی بخور و بخواب
سیف اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
جناب هدایتخواه شما که قشنگ درمورد عدالت وتبعیض سخن می گویید دودور پشت سرهم مجلس نماینده این مردم مظلوم بودید رییس دولت همگرایش خودت بود بفرما چه گلی به سر این مردم مظلوم زدی ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار