کد خبر: ۷۶۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ 21 July 2019
 عضو شورای مشورتی نیروهای جبهه مردمی انقلاب گفت: جریان انقلابی شهرستان‌های بویراحمد و دنا در انتخابات‌های مختلف متحد بود و برای نمونه در سال‌های 79 و 96 موفق عمل کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از فارس نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب جهت تعیین کاندیدای این جبهه در راستای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل حسینیه امام علی شهر یاسوج برگزار شد.

در این آیین خلیفه خلقی‌پور از نیروهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان پروسه‌ای که از انتخاب کاندیدای جریان مردمی انقلاب اظهار کرد: عده زیادی از نیروهای انقلاب در چهار دهه اخیر رنج و مرارت کشیدند.

وی با بیان اینکه در همه این دوره‌ها تنها 3 دوره نیروهای جریان مردمی انقلاب نماینده معرفی کردند اظهار کرد: اما 28 سال نیروهای مقابل در مصدر امور بودند.

خلقی‌پور در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه نیروهای انقلابی مرارت‌های زیادی در این دوران متحمل شدند تصریح کرد: اما با همه این سختی‌ها جریان مردمی نیروهای انقلاب هرگز پا پس نکشیدند و البته بیشترین موفقیت‌ها را داشتند.

وی با بیان نمونه‌هایی از این موفقیت‌ها به انتخابات ریاست‌ جمهوری در سال 79 و رقابت میان نیروی دولت اصلاحات و احمد توکلی اشاره کرد و گفت: در همان دوره در کل کشور بیشترین رأی به احمد توکلی از همین شهرستان‌های بویراحمد و دنا بود هر چند که از قبل نتیجه انتخابات معلوم بود.

خلقی‌پور همچنین به انتخابات اخیر ریاست جمهوری در سال 96 اشاره کرد که با همه هجمه‌هایی که وجود داشت 54 درصد از رأی مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا به آیت‌الله رئیسی بود.

وی با بیان این که آینده نگری جریان نیروهای انقلابی باید در همه زمینه‌ها از جمله در انتخابات با هدف و استراتژی حرکت کنند اظهار کرد: اول از همه باید جریانی فکر کنیم و دوم این که آینده‌نگری داشته باشیم و با این تفکر پیروزی‌ها از آن جریان انقلابی خواهد بود و آینده از آن جریان انقلابی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار