فرماندار کرج با تأکید بر لزوم ساماندهی فعالیت مصالح فروشان واقع در حریم شهر کمالشهر گفت: تا تعیین تکلیف وضعیت اسناد مالکان این محدوده، ارائه کلیه خدمات شهری به شهرداری کمالشهر واگذار شد.
کد خبر: ۷۶۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 22 July 2019

غفورقاسم پور در جلسه «ساماندهی مصالح فروشان» ضمن بررسی مشکلات دیرینه این صنف در محدوده شهر کمالشهر، با اشاره به مصوبه سال 93 شهرداری کرج مبنی بر خروج اراضی محدوده کمالشهر کرج از روند خدمات رسانی شهری، گفت: با توجه به اعلام آمادگی شهرداری کرج از سال 93، کلیه اسناد املاک این محدوده برای تصمیم‌گیری نهایی در اختیار شهرداری کمالشهر قرار می‌گیرد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه، تا تعیین تکلیف نهایی مالکیت صنوف واقع در حریم شهرکمالشهر، کلیه خدمات شهری نیز توسط شهرداری کمالشهر ارائه خواهد شد.

فرماندار شهرستان کرج گفت: همچنین طبق مصوبه سال 96 ، اداره کل راه و شهرسازی با ارزیابی نرخ املاک به قیمت روز، اراضی این محدوده را باید به شهرداری کمالشهر واگذار کند و بعد از تعیین قیمت جهت تغییر کاربری، موضوع در کمیسیون‌های مربوطه مطرح شود.

وی افزود: سوله‌هایی نیز برای ادامه فعالیت صنف سنگفروشان توسط شهرداری کمالشهر پیش بینی شده است که بعد از طی مراحل قانونی، نسبت به صدور پایان کارآنها اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار