مقدم رئیس شورای اسلامی خوی گفت : محل مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودروها در خوی تغییر می کند
کد خبر: ۷۶۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 22 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی  مجید مقدم رئیس شورای اسلامی خوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران تابناک و باشگاه خبرنگاران آذربایجان غربی در خوی گفت : مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو ها به دلیل مسافت طولانی و جلوگیری از تلفات جانی بخاطر عدم تکمیل جاده دسترسی و تک بانده بودن مسیر ، عدم وجود دوربرگردان ایمن ، و نارضایتی مردم و جهت حمایت از حقوق شهروندی و رضایت مردم تغییر می یابد .
مقدم ادامه داد : در همین زمینه بافرماندهی محترم نیروی انتظامی خوی هماهنگی های لازم برای تغییر محل مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودروها انجام شده و ودر آینده نزدیک محل جدید آن مرکز به اطلاع همشهریان محترم خواهد رسید .

رئیس شورای اسلامی در جواب سوالی در باره مشکلات ساکنین مساکن مهر نیز گفت : مشکلات ساکنین مساکن مهر دغدغه همه مسئولین علی الخصوص شورای اسلامی و شهرداری خوی می باشد اما مساکن مهر هنوز تحت اختیار اداره مسکن و شهرسازی است و باید قراردادهایی که مابین مسکن و شهرسازی و شرکت های تعاونی سازنده مساکن مهر وجود دارد به اتمام برسد تا تحویل شهرداری داده شود .
مقدم تصریح کرد : ما در شورای اسلامی و شهرداری قبل از سال۹۸ به خاطر رفاه مردم مساکن مهر ، طرح ۴۵ متری مساکن مهر را در طرح تفصیلی شهر در آوردیم و اقداماتی را در زمینه جدول گذاری ، شن ریزی و زیرسازی و درخت کاری در مسیر را انجام داده ایم تا مردم و وسایل نقلیه ( تاکسی ) عمومی و وسایل نقلیه شخصی ساکنین مساکن مهر در رفاه نسبی باشند .
مقدم تاکید نمود : بعداز تحویل مساکن مهر به شهرداری تمام امکانات رفاهی شهری در آن مناطق نیز راه اندازی میشود .

مقدم در جواب سوالی در باره بارترافیکی مجتمع تجاری ، خدماتی و درمانی سعدیه نیزگفت : مجتمع سعدیه یکی از بزرگترین مجموعه های خدماتی ، رفاهی و درمانی شمال غرب کشور در خوی است که در حال احداث می باشد .
وی اضافه کرد : این مجتمع بزرگ در مساحتی بیش از ۹۲۵۰ متر مربع و با زیربنای بیش از ۶۰۴۰۰ متر مربع احداث می شود و دارای ۲ طبقه پارکینگ به مساحت ۱۷۲۵۵ متر مربع برای پارک بیش از ۶۰۰ خودرو پیش بینی شده است .
مقدم تاکید کرد با راه اندازی این مجتمع بزرگ بارترافیکی خیابانهای اطراف مجتمع در حد چشم گیر کم خواهد شد چون تمام مسائل مربوط به بار ترافیکی توسط مشاور ترافیکی شهرداری شبیه سازی شده و کارهای کارشناسی بر روی مسئله انجام گردیده است .
وی درهمین راستا ادامه داد:با داشتن چنین پروژه در شهر، هیچ گونه مشکلی از نظر ترافیکی نخواهیم داشت و این مجتمع به نمادی برای شهر تبدیل خواهد شد .

مقدم در باره ایستگاه آتش نشانی منطقه نیز گفت : با توجه به اینکه ساختمان آتش نشانی به خاطر احداث مجتمع تخریب شده است ساختمان ایستگاه آتش نشانی در دو طبقه به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع نیز در مدت ۲۴ ماه برای مجتمع پیش بینی شده است.

ریئس شورای شهر خوی در باره اقدامات شورای اسلامی و شهرداری درباره زیبا سازی شهر برای دومین جشنواره شمس و مولانانیز گفت : در تمام ورودی های شهر و سطح شهر تدابیر خوبی برای زیباسازی شهر انجام خواهدشدو تابلو های تعیین مسیر به طرف مقبره شمس تبریزی نصب میشود .
مجید مقدم در پایان سخنان خود گفت : از همه سرمایه گذاران محترم مخصوصا سرمایه گذاران خویی مقیم در شهرهای بزرگ کشور دعوت می کنیم برای سرمایه گذاری های عمرانی ، تجاری ، خدماتی و رفاهی به خوی تشریف بیاورند و شورای اسلامی و شهرداری خوی آمادگی کامل خود را جهت حمایت و همکاری با سرمایه گذاران محترم اعلام می دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار