رئیس جامعه هتلداران استان فارس گفت: این حق به ما داده شده تا با خانه مسافر‌هایی که پذیرای مسافران خارجی باشند، برخورد شود.
کد خبر: ۷۶۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 23 July 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حسین سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس در سی و یکمین اجلاس مجمع عادی هتلداران فارس که در هتل آپادانای تخت جمشید برگزار شد، با بیان اینکه اماکن باید با خانه مسافر‌ها همانند یک هتل برخورد کنند و برای آن‌ها نیز برنامه داشته باشند، اظهار کرد: برابر جلساتی که با اماکن استان برگزار شد، این حق به ما داده شد تا با خانه مسافر‌هایی که پذیرای مسافران خارجی باشند، برخورد شود.

وی، همچنین از سازو کار جدید رزرواسیون آنلاین در مجموعه هتل‌های فارس خبر داد و افزود: از مهم ترین مسائلی که در این اجلاسیه باید بدان پرداخت سیر صعودی گردشگران خارجی از کریدور‌های زمینی، هوایی و دریایی است.

سیادتان با اشاره به لزوم داشتن برنامه برای جذب این مسافران گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و تشکیل کارگروه تخصصی از زوایای مختلف به بررسی و آسیب شناسی این موضوع پرداخت و با ایجاد یک ساز و کار رزرواسیون برای هتل‌های فارس امکان ارائه خدمات بهتر را فراهم کرد.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با بیان اینکه ظرفیت انجام این کار در فارس وجود دارد، ادامه داد: امروز در ایران ۹۵ درصد از پذیرش‌های هتل‌ها از طریق رزرواسیون انجام می‌شود و پذیرش حضوری کمتر در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار