تابناک / گفته می شود محمدجعفر علیزاده معاون فعلی وزیر راه و شهرسازی اولویت نخست نمایندگان است و پس از آن قاسم رمضانپور نرگسی معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه، مهران کفاش معاون وزیر راه‌وشهرسازی و اکبر بهنام جو استاندار فعلی اردبیل از دیگر گرینه های مدنظر نمایندگان هستند.
کد خبر: ۷۶۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 23 July 2019
معرفی ۴ گزینه‌ نهایی نمایندگان گیلان برای استانداری
تابناک / گفته می شود محمدجعفر علیزاده معاون فعلی وزیر راه و شهرسازی اولویت نخست نمایندگان است و پس از آن قاسم رمضانپور نرگسی معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه، مهران کفاش معاون وزیر راه‌وشهرسازی و اکبر بهنام جو استاندار فعلی اردبیل از دیگر گرینه های مدنظر نمایندگان هستند.

در حالی که پیش از این دولت بارها ثابت کرده است به نظر گروه ها و جریانات سیاسی و یا نمایندگان برای انتخاب استانداران توجه چندانی ندارد یک بار دیگر نمایندگان گیلان سعی در تعرفه ۴ گزینه برای استانداری گیلان داشته اند.

بنا بر گزارش های دریافتی شنیده شده است نظر دولت بر استانداری محمدرضا صالحی استاندار سابق خراسان شمالی و سرپرست سابق استانداری های مازندران و بوشهر است اما نمایندگان گیلان ۴ گزینه دیگر را تعرفه کرده اند.

محمدجعفر علیزاده معاون فعلی وزیر راه و شهرسازی اولویت نخست نمایندگان است و پس از آن قاسم رمضانپور نرگسی معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه، مهران کفاش معاون وزیر راه‌وشهرسازی و اکبر بهنام جو استاندار فعلی اردبیل از دیگر گرینه های مدنظر نمایندگان هستند.

همچنین از ارسلان زارع سرپرست فعلی استانداری به عنوان گزینه رزرو نمایندگان یاد می شود.

ناگفته نماند پیش از این از سوی دولت اعلام شده است که تا زمان انتخابات مجلس، به جز گیلان در هیچ استانی استانداران تغییر نخواهند کرد و به همین دلیل به نظر می رسد بهنام جو نیز شانس چندانی برای استانداری در گیلان نداشته باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار