نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از عموم مردم استان خواست در کنار و همراه زلزله زدگان مسجدسلیمان باشند و از کمک و مشارکت در بازسازی منازل آسیب دیده این منطقه کمتر برخوردار دریغ نکنند.
کد خبر: ۷۶۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 23 July 2019

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد دوشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد اهل بیت (ع) اهواز با بیان اینکه وضعیت زلزله زدگان مسجدسلیمان بهتر از وضعیت سیل زدگان خوزستان نیست افزود: حدود هشت هزار واحد مسکونی و تجاری مسجدسلیمان در زلزله اخیر آسیب دیدند و برخی اهالی منطقه سرپناه مناسب ندارند.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید کمک کنند تا مردم زلزله زده مسجدسلیمان به وضعیت عادی خود برگردند وظیفه مسئولان را در این پیوند خطیر و سنگین توصیف کرد و افزود: مردم شهرستان مسجدسلیمان نباید در بلاتکلیفی بمانند و باید هرچه سریع تر خانه های مردم بازسازی شود و هیچ قصوری پذیرفته نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با بیان اینکه تذکر و پیگیری مشکلات مردم از وظایف ما است بیان کرد: به صورت مرتب به مسئولان برای رسیدگی به مشکلات مردم تذکر داده و خواهیم داد.

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: مردم نباید احساس بلاتکلیفی کنند ، همه مسئولان و همه کسانی که در قبال مردم مسئولیت دارند باید پای کار آیند و عذری پذیرفته نیست.

تلاقی ۳۰۰ نقطه اهواز با آب و فاضلاب

امام جمعه اهواز در ادامه با بیان اینکه در ۳۰۰ نقطه کلانشهر اهواز، آب با فاضلاب تلاقی کرده است گفت: این مشکل که بهداشت مردم را به خطر انداخته باید هرچه زودتر برطرف شود.

وی با بیان اینکه مردم از بلاتکلیفی و شانه خالی کردن برخی دستگاه های اجرایی نسبت به وظایف خود گله مند هستند افزود: این موضوع از مسئولان اجرایی استان پذیرفته نیست که وظیفه خود را به گردن دیگری انداخته و از قبول مسئولیت خود شانه خالی کنند.

امام جمعه اهواز بارها در خطبه های نماز جمعه از وضعیت آب و فاضلاب در اهواز و بی آبی بسیاری از روستاهای خوزستان به شدت انتقاد کرده بود.

خوزستان با این ظرفیت های عظیم همچنان درگیر مشکلات اولیه است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خوزستان با ظرفیت ها و امکانات عظیم نفت ، گاز ، کشاورزی و معادن و به عنوان شریان اقتصادی کشور نباید مشکلات اولیه مثل آب داشته باشد گفت: همچنان پیگیر مطالبات بحق مردم هستیم.

حجت الاسلام موسوی فرد خواستار توجه ویژه مسئولان کشوری برای برطرف مشکلات مردم استان و بهبود شرایط زندگی آنان شد.

ابراز نگرانی از وضعیت مواد مخدر ، پایین بودن ضریب احساس امنیت مردم به واسطه افزایش سرقت ها و بزه کاری ، بیکاری از دغدغه های مردم و نمازگزاران در این نشست بود.

امام جمعه اهواز ضمن بحق خواندن نگرانی و دغدغه مردم بیان کرد: به عنوان نماینده ولی فقیه پیگیر مشکلات و دغدغه مردم خوزستان هستم و در این زمینه کوتاه نمی آیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار