دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر رضا نصر اصفهانی را به سمت سرپرست دانشگاه هنر اصفهان منصوب کرد.
کد خبر: ۷۶۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ 23 July 2019
 در این حکم انتصاب خطاب به دکتر نصر اصفهانی آمده است: "با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه هنر اصفهان منصوب می‌شوید.
 
انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
 
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.
 
دکتر رضا نصر اصفهانی متولد ۱۳۵۵ در شهر اصفهان و دانش‌آموخته کارشناسی رشته اقتصاد دانشگاه اصفهان، کارشناسی ارشد علوم اقتصادی از دانشگاه تربیتمدرس و دکتری علوم اقتصادی از دانشگاه اصفهان است.
 
وی دارای جایزه سطح ۲ بنیاد ملی نخبگان و کسب عنوان استعداد برتر از این بنیاد، کسب عنوان رساله برتر دکتری در پنجمین جشنواره پژوهش و آموزش در حوزه مدیریت شهری و روستایی در سال ۱۳۹۰ - وزارت کشور پژوهشکده مدیریت شهری می‌باشد.
 
دکتر نصر اصفهانی چهار عنوان کتاب تخصصی تالیف نموده و ۱۵ عنوان مقاله علمی، پژوهشی فارسی و ۳۵ عنوان مقاله در کنفرانس‌های معتبر داخلی ارائه نموده است.
وی مدیر گروه، معاون آموزشی دانشکده، رئیس دانشکده، مدیر طرح و برنامه و معاون پژوهشی دانشگاه هنر اصفهان را در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸ در کارنامه اجرایی خود دارد و از سال ۱۳۹۴ عضو حقیقی کمیسیون دائمی هیئت امنای مشترک دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه هنر می‌باشد."
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار