واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی به سخنان نماینده کهگیلویه
دکتر یزدانپناه با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف بیمارستان چرام را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادم و در نهایت مقرر شده کارکرد پیمانکار پرداخت شود، افزود: هم اکنون برای اجرای این پروژه 37 میلیارد ریال اعتبار داریم و بعد از رفع مشکل با هدف انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۷۶۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ 23 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته عدل هاشمی در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی انتقادات تندی را متوجه وزارت بهداشت ، همچنین دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد کرد که در بخش هایی از این سخنان به موضوع بیمارستان های نیمه تمام و کم کاری دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه اشاره کرد که این انتقادات موجب واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی شده است و البته در بخشی از این سخنان ضمن بیان دلایل توقف 18 ماهه احداث بیمارستان این شهر از مردم چرام عذرخواهی کرده است .(سوال عدل هاشمی از رئیس جمهور / دلیل ابتر ماندن مصوبات سفرهای استانی / علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیمار بود ، بیمارتر شد! )
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان با انتشار سخنان دکتر یزدانپناه نوشت : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های بیمارستانی در شهرستان‌های مختلف گفت: یکی از مهمترین دغدغده‌هایم تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی و درمانی است.
دکتر پرویز یزدان‌پناه اظهار داشت: بیمارستان سی سخت با اعتبار 8 میلیارد تومانی با هدف انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی به زودی به مناقصه می‌رود.
وی با اشاره به اینکه منابع لازم برای احداث بیمارستان 32 تختخوابی پاتاوه پیش بینی شده است، افزود: برای اجرایی شدن این پروژه هم اکنون مشکل زمین وجود دارد که پیگیری‌های لازم از طریق متولیان امر و مسئولان محلی ادامه دارد.
دکتر یزدانپناه با اشاره به اختصاص اعتبار 48 میلیارد ریالی برای تسریع در روند اجرایی بیمارستان شهرستان محروم بهمئی، خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمان بندی شده ساختمان بیمارستان لیکک بهمن ماه امسال به اتمام می‌رسد و خرداد سال آینده نیز وارد مدار خدمات دهی به مردم قرار می‌گیرد و البته از هم اکنون به فکر تامین تجهیزات 4 گانه مورد نیاز از طریق وزارت بهداشت هستیم.
وی با اشاره به روند اجرایی شدن بیمارستان چرام ادامه داد: این بیمارستان سال 96 بدون رعایت جوانب و روند قانونی و برگزاری مناقصه به صورت شفاهی به یک پیمانکار واگذار گردید که به دلیل ورود دستگاه‌های نظارتی پروژه 18 ماه تعطیل شد.
دکتر یزدانپناه با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف بیمارستان چرام را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادم و در نهایت مقرر شده کارکرد پیمانکار پرداخت شود، افزود: هم اکنون برای اجرای این پروژه 37 میلیارد ریال اعتبار داریم و بعد از رفع مشکل با هدف انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته می‌شود.
وی از مردم شهرستان چرام به دلیل تعطیلی 18 ماهه عملیات اجرایی بیمارستان چرام به دلیل عدم رعایت قانون توسط برخی از مسئولان عذرخواهی کرد و گفت: تلاش و پیگیری مجموعه دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای رفع مشکلات سد راه این پروژه قابل تقدیر است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان دهدشت سال گذشته با وجود نواقصاتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: وسایل سرمایشی از جمله تجهیزات مورد نیاز این مرکز بوده که در این مدت ریالی برای آن اختصاص ندادند.
دکتر یزدانپناه بیان کرد: در 20 روز اخیر 33 میلیارد ریال اعتبار برای رفع کمبودهای اورژانس بیمارستان دهدشت از جمله وسایل سرمایشی اختصاص دادیم در حالی مسئولان باید قبل از افتتاح به فکر رفع نواقصات باشند.
وی با اشاره به اخلال در سیستم سرمایشی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران اظهار داشت: برخی از تجهیزات سیستم سرمایشی این بیمارستان در صورت خراب شدن باید از خارج کشور وارد شود با این شرایط به محض اعلام به دانشگاه موضوع در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گرفت و حتی 200 میلون تومان در اختیار بیمارستان برای رفع مشکل به صورت موقت قرار دادیم.
یزدانپناه با بیان اینکه بیمارستان نرگسی گچساران بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: به جد پیگیر تامین تجهیزات 4 گانه این بیمارستان از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اخ از بخت این استان ک تو ریس دانشگاهش هستی
کارمند شبکه چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
آقای دکتر یزدانپناه فکری هم به حال شبکه بهداشت چرام بکنید جعفری نابود کرده سیستمو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار