رییس آموزش و پرورش استثنایی استان عنوان کرد:
رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به تحصیل بیش از چهار هزار و 500 دانش‌آموز در مدارس استثنایی خوزستان، گفت: در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.
کد خبر: ۷۶۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 27 July 2019

علی ممبینی اظهار کرد: بیش از چهار هزار و 500 دانش‌آموز در مدارس استثنایی سراسر استان درحال تحصیل هستند. در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.

وی افزود: به طور مثال ماهشهر به شدت کمبود فضای آموزشی دارد. در ماهشهر که حدود 200 دانش‌آموز استثنایی در آن مشغول به تحصیل هستند، تنها یک فضای آموزشی دو نوبته وجود دارد و برای حل این مشکل نیازمند ساخت یک مدرسه دیگر در این شهرستان هستیم و مذاکراتی نیز برای ساخت این مدرسه با مسئولان داشته‌ایم.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: البته بیشترین مشکل ما در حوزه کمبود فضای آموزشی مربوط به اهواز است. در حال حاضر در اهواز یک مدرسه در منطقه کیانشهر برای دانش‌آموزان اوتیسم در حال ساخت است. در کارون و باوی نیز که تاکنون مدرسه استثنایی نداشتیم در حال ساخت مدرسه هستیم.

ممبینی ادامه داد: پروژه ساخت مدرسه مخصوص دانش‌آموزان استثنایی در باوی به تازگی آغاز شده است. ما به دنبال این هستیم که زودتر این مشکل در کارون و باوی برطرف شود و برای اینکه هرچه زودتر فضاهای آموزشی در نظر گرفته شده در این دو شهر را به اتمام برسانیم، به کمک نیاز داریم.

نزدیک به 70 مدرسه استثنایی در استان خوزستان وجود دارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مدارس استثنایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار