آیت الله حسینی همدانی با ضروری خواندن توجه مسئولان نسبت به بکارگیری افراد سابقه دار و مسأله دار در شهرداری ها و فرمانداری ها، گفت: افرادی که دستگاه های امنیتی آن ها را تأیید نکرده اند نباید بر سر کار بیایند.
کد خبر: ۷۶۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 27 July 2019

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج برگزار شد با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: قریب به 40 سال از برپایی نخستین نماز جمعه انقلاب با همت آیت الله طالقانی گذشته است.

 خطیب نماز جمعه کرج مطرح کرد: تحولاتی در استان البرز وجود دارد که براساس آن با هدف دور زدن قانون، افراد مسأله دار را به عنوان سرپرست می گذارند تا در طول سه ماه آن چه می خواهند انجام دهند ولی این مورد قابل قبول نیست چرا که فرد بدون صلاحیت نباید سرپرست شود.

امام جمعه کرج با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سرمایه اجتماعی، افزود: نماز جمعه سرمایه اجتماعی، زمینه همبستگی ملی و روشنگری مردم از برکات نماز جمعه است.

 وی با بیان این مطلب که بی تردید یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب در حوزه اجتماعی احیاء نماز جمعه است، مطرح کرد: نماز جمعه به عنوان یکی از محوری ترین مبناهایی است که پایه های ایمانی مخاطبان را تقویت می کند.

 اهتمام مسئولان برای اتمام و تکمیل شدن مصلی کرج کم است

 نماینده ولی فقیه در البرز افزود: امروز با گذشت سال ها از شروع احداث نماز جمعه کرج، همچنان شاهد این مطلب هستیم که به بهانه هزینه های بالای پروژه این طرح متوقف شده است و این نشان از بی توجهی مسئولان نسبت به امور مصلی است.

 وی در محور دیگر سخنان خود به مسأله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یهودی سازی در سرزمین های اسلامی قدس را یکی از برنامه های این رژیم خواند.

امام جمعه شهرستان کرج افزود: ملت فلسطین با صبر و مقاومت در برابر رژیم جعلی اسرائیل ایستادگی می کنند و امروز شاهد این هستیم که چگونه 16 موسسه آمریکایی پیش بینی نابودی اسرائیل را تا سال 2025 انجام داده اند.

 وی با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی که گریبان رژیم اسرائیل شده است، بیان کرد: روند مهاجرت به اسرائیل بسیار کاهش یافت و بنابر اظهار نظر کارشناسان بین المللی احساس تعلق به دین یهود در میان صهیونیست ها کاهش یافته است.

 وی تصریح کرد: این جمله سید حسن نصرالله مبنی بر این مطلب که « من در قدس نماز خواهم خواند» جمله گزافی نیست و نشان از نابودی غده سرطانی اسرائیل به زودی است.

 سابقه دشمنی دولت فرانسه با ایران نباید از خاطر فراموش شود

 نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه بر لزوم دقت عمل مسئولان امر نسبت به رفت و آمدهای دیپلمات های خارجی با هدف میانجیگیری اشاره کرد و گفت: مسئولان نباید سابقه دشمنی دولت فرانسه به ایران را از خاطر ببرند.

 آیت الله حسینی همدانی با اشاره به مسأله انتخابات عنوان کرد: مردم باید دقت کنند تا افراد صالح را از حیث فردی و اجتماعی همچنین گرایش های سیاسی انتخاب کنند.

وی با اشاره به اهمیت شکل گیری مجلس طراز انقلاب، بیان کرد: شرط تحقق دولت جوان اسلامی و انقلابی بر مبنای دغدغه رهبر انقلاب، انتخاب افراد اصلح برای مجلس شورای اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار