امام جمعه نظرآباد در خطبه های این هفته و در جمع نمازگزارن با اشاره به بر پایی اولین نماز جمعه گفت : ۵ مرداد یکی از دستاوردهای مهم انقلاب محقق شد و آن بر پایی نماز جمعه بود که امسال ۴۰ سال از آن تاریخ می گذرد .
کد خبر: ۷۶۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 28 July 2019

حجت السلام موسوی گفت : بر پایی نماز جمعه آثار و برکات سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اخلاقی بسیاری داشته و دارد که دشمنان از آن حراس دارند .

وی گفت : نماز جمعه علاوه بر اینکه بازگو کننده مسائل دینی و شرعی است تریبون اخلاقی ، مردمی ، وحدت آفرین و بصیرت افزایی و استکبار ستیز و ضد اشرافی گری است گفتمانش انقلابی و ندای مستضعفان است .

امام جمعه شهرستان نظرآباد در خطبه های امروز اشاره ای به انتخابات پیش رو کرد و گفت : مردم در انتخاب خود دقت کنند تا فردی انقلابی را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبری با رهبران جبهه مقاومت مردم فلسطین گفت : مقاومت بی نظیر مردم فلسطین که با سنگ و چوب از سرزمین خود دفاع کردند باعث شد امروز به موشک های نقطه زن مجهز شوند و آنچه که به چشم می خورد اینست که کار اسرائیل تمام است و این موضوع نوید بخش این مسله است که به زودی شاهد آزاد سازی قدس شریف خواهیم بود.

حجت السلام موسوی در پایان خطبه های این هفته و با اشاره به مشکلات پیش آمده در تامین آب شرب مردم شهرستان نظرآباد گفت : در این روز های اخیر و با توجه به افزایش دمای بی سابقه هوا شاهد کمبود آب در نقاط مختلف شهرستان نظرآباد بودیم.

وی گفت : ضمن اینکه از شهروندان میخواهیم در مصرف آب صرفه جویی کنند از مسولان و متولیان امر انتظار داریم فکری اساسی برای حل مشکل اب آشامیدنی مردم بکنند. امام جمعه نظرآباد گفت : در صحبت های مسولان گاها شنیده میشود که به دنبال تخصیص حق آبه از سد طالقان هستیم ،که این بسیار کار خوبی است اما علت تاخیر در اجرای آن چیست و چرا اطلاع رسانی صورت نمیگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار