مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: این آمادگی وجود دارد که در صورت اختصاص روزانه، ۱۰۰ تن مرغ را در میادین برای تعدیل قیمت این محصول توزیع کنیم.
کد خبر: ۷۶۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 29 July 2019

به گزارش تابناک تهران از روابط عمومی این سازمان، سعید راد افزود: دیروز (ششم مرداد) ۴۰ تُن مرغ تازه در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه شد و آمادگی داریم تا در صورت اختصاص مرغ مورد نیاز، روزانه ۱۰۰ تُن مرغ در میادین توزیع کنیم.

وی همچنین از ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار به عنوان «بزرگ‌ترین زنجیره توزیع میوه در پایتخت» یاد کرد و گفت که به طور میانگین روزانه یک میلیون نفر به این بازارها مراجعه و ۳ و نیم میلیون کیلوگرم انواع محصول خریداری می‌کنند.
راد با اشاره به تنوع محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار، از ارائه ۸۵ قلم انواع میوه و محصول فرنگی در این مراکز خبر داد و افزود: علاوه بر انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، محصولات پروتئینی و لبنی نیز در میادین عرضه می‌شود و تلاش کرده‌ایم تا از طریق تامین انواع کالای مورد نیاز شهروندان، این مراکز را به محل‌هایی برای پاسخگویی به تقاضاهای متنوع شهروندان تبدیل کنیم.
راد با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های مردم در محلات مختلف، ایجاد بازارهای محلی میوه و تره بار است تا خانواده‌ها بتوانند نیازهای خود را از نزدیک محل سکونت خود تامین کنند، تاکید کرد: به این منظور از مشارکت با بخش خصوصی جهت ایجاد بازارهای محلی در محلات فاقد بازار استقبال می‌کنیم و تا پایان سال جاری تلاش خواهیم کرد که ۱۰ تا ۱۵ بازار جدید به بازارهای موجود اضافه کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علاوه بر این، ۱۴ محصول پر مصرف لبنی شامل شیر، پنیر و ماست نیز با هماهنگی و همکاری سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ۱۰ درصد زیر قیمت درج شده بر روی کالا در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، تصریح کرد: تامین محصولات مورد نیاز شهروندان را وظیفه خود می‌دانیم و آمادگی داریم همچون گذشته در توزیع انواع محصولات تنظیم بازار با دولت همکاری و همراهی کنیم.
راد با اشاره به اینکه روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ تُن انواع کالا در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود که این رقم در سال به یک میلیون و ۲۱۵ هزار تُن می‌رسد، اظهار کرد: در میادین میوه و تره بار، حق انتخاب با مشتری است، چرا که وجود این مراکز بدون حضور مشتریان، محلی از اعراب ندارد و بر این اساس، مشتری برای خرید محصول دلخواه خود، حتی اگر یک یا دو عدد از یک نوع میوه باشد نیز حق انتخاب دارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه از حضور کشاورزان و باغداران به منظور عرضه مستقیم محصولاتشان در میادین میوه تره بار استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: به این منظور، غرفه‌های تک محصولی را در میادین مختلف به عرضه مستقیم انواع محصولات تولیدکنندگان از اقصی نقاط کشور اختصاص داده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار