سازمان هواشناسی از بارش باران، رگبار و صاعقه در ۹ استان از امروز تا آخر هفته خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۳ 31 July 2019

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز دامنه‌های البرز واقع در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. چهارشنبه در اکثر مناطق کشور اسمان صاف بوده و فقط سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد. طی این دو روز در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما حدود 3 تا 5 پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه با نفوذ جریان شمالی به غرب سواحل دریای خزر در استان‌های اردبیل و گیلان ابرناکی، بارش پراکنده روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

روزهای جمعه و شنبه هفته آینده (12 مرداد) در سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود و در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید پیش‌بینی شده است.

طی سه روز آینده در شرق کشور افزایش باد پیش بینی شده و پدید غالب به ویژه منطقه زابل باد شدید گاهی باد و گرد و خاک خواهد بود. سازمان هواشناسی اعلام کرده طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار