فرار سینمایی
۴ زندانی مرد که در یکی از بند‌های زندان شهید کچویی فردیس زندانی بودند، دیشب با حفر تونلی ۱۰ متری، فرار کردند.
کد خبر: ۷۶۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 31 July 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ یک منبع آگاه با اعلام این خبر گفت: زندانیان 4 مرد بودند که با حفر تونلی به طول 10متر از یکی از کارگاه های زندان ، خود را به حیاط بیرونی زندان رساندند و سپس از آنجا ، نقشه فرار را عملی کردند.

وی با بیان اینکه شب گذشته ماموران زندان متوجه حفر تونل در زندان شدند ، گفت: این زندانیان فراری که زمان باقیمانده حبس آنان بین 2 تا 6 سال گزارش شده است ، همگی در یک بند بودند و طبق اطلاعات به دست آمده از 2 ماه قبل  کندن تونل را آغاز کرده بودند.

هم اکنون یک گروه از بازرسی سازمان زندان های کشور در زندان شهید کچویی مستقر است و همچنین عملیات دستگیری آنها، آغاز شده است.

جهانشاهلو دادستان فردیس نیز با تایید خبر فرار این زندانیان گفت: عصر دیروز، چهار فرد زندانی که به دلیل جرائم مالی زندانی بودند ، به دلیل سهل انگاری نگهبانان از یک مجتمع کارگاهی بنیاد تعاونی زندانیان که در محوطه زندان شهید کچویی فردیس قرار دارد فرار کردند .

وی با تاکید بر اینکه فرار زندانیان از داخل زندان شهید کچویی صورت نگرفته است، افزود : مجتمع کارگاهی بنیاد تعاون زندانیان در محوطه زندان شهید کچویی قرار دارد و زندانیان با حفر تونل از فضای خارجی این مجتمع موفق به فرار شدند .

گفته میشود حدود ۳۰۰ زندانی در کارگاه های بنیاد تعاون زندانیان فردیس فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار