فرمانده مرزبانی خوزستان خبر داد:
فرمانده مرزبانی خوزستان از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز دریابانان ماهشهر علیه قاچاقچیان و کشف یک تُن و ۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 02 August 2019

سردار لطفعلی پاکباز اظهار کرد: مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر برنامه‌ریزی به منظور انتقال مواد مخدر از آب‌های شمالی خلیج فارس به وسیله دو فروند شناور صیادی آگاه شده و بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: مأموران با پایش های دقیق و بررسی تحرکات منطقه شناورهای مذکور را شناسایی و با اجرای عملیاتی هوشمندانه و برنامه ریزی شده موجب غافلگیری سوداگران مرگ شده و دو فروند شناور آنها را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: مأموران در بررسی دقیق و با بهره گیری از شگردهای خاص پلیسی محموله بزرگ مواد مخدر به مقدار یک تُن و ۵۰۰ کیلوگرم از نوع تریاک که به صورت جاساز و حرفه ای در خِن شناورهای صیادی بارگیری شده بود، کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری سه سوداگر مرگ در این زمینه گفت: این محموله بزرگ مواد مخدر پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیروهای مرزبانی هستند، گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان متجاوزان باید بدانند مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی برای حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد قاطعانه می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار