رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور است گفت: آمریکا و رژیم صهیونسیتی از سلاح تبلیغات بر علیه ایران استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۷۶۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 03 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج  که به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شد اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش زیادی در راستای اهداف انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: ترامپ این رئیس جمهور  نابخرد آمریکا سعی دارد با تبلیغات و جنگ روانی بین مردم و مسئولان فاصله اندازد و سخنانی که از دشمنان شنیده می‌شود سخنان سنجیده و حساب شده است.

روحی یزدی افزود: برخی اوقات نکته‌ای توسط دشمنان در فضای مجازی ساخته می‌شود و این موضوع توسط برخی افراد  در فضای مجازی نشر و ترویج می‌شود که باید در این زمینه اهتمام لازم صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه کسی که برای انتشار یک مطلب بی اساس و نادرست  را بازنشر می‌کنند در گناه آن مطلب شریک است، بیان کرد: اگر انسان کسی را به‌کار خیر راهنمایی کند تا وقتی که آن فرد در حال انجام امور خیر است ثواب آن برای آن فرد ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد سوءاستفاده‌گر در نظام هستند که بودن آن برای نظام ننگ است،گفت: جوانان در نشر مطالبی که در راستای تخریب چهره‌های مومن و خدمت‌گذار است همراهی نداشته باشند.

روحی یزدی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیسم از سلاح تبلیغات بر علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند که در این رابطه از هیچ سلاحی استفاده نمی‌کنند، عنوان کرد: یکی دیگر از نشانه‌های افول قدرت آمریکا مستأصل شدن در مقابل ایران اسلامی است، تحریم‌هایی که امروز در کشور است که برخی در حال سوءاستفاده از این تحریم‌ها هستند این تحریم‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی اعمال شده و همچنان ادامه دارد، آمریکا به اهداف خود در اعمال این تحریم‌ها نرسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه ترامپ اعلام کرده که جمهوری اسلامی در کدام میدان پیروز بوده است گفت: ترامپ باید برود کارنامه ایران را در هشت سال دفاع مقدس مطالعه کند و بعد بیایید اظهارنظر کند، جمهوری اسلامی در جنگ 8 مقدس علی‌رغم  همه کمک‌های که کشورهای بزرگ دنیا از عراق کردند پیروز شد، باید مراقب اختلاف افکنی آمریکا بود امروز تخریب مسئولان و مردم و ایجاد بدبینی در دستور کار آمریکا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار