فرمانده انتظامي از کشف بیش از 8 تن مرغ زنده قاچاق در آبدانان و کشف 3 تن و 300 کيلو مرغ زنده قاچاق در در دره شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 03 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از کشف 8 و نیم تن مرغ زنده قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد. 

 سرهنگ محمد سلیمی زاد  گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی کلانتری مرکزی و پاسگاه انتظامی انجیره شهرستان آبدانان 3 دستگاه کامیون ایسوزو حامل مرغ زنده را متوقف کرد.

وی ادامه داد: ماموران در  بازرسی از این خودروها ،8 و نیم تن مرغ زنده بدون هرگونه مجوز که شامل ۳ هزار و ۵۰۰ قطعه بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مرغ های کشف شده با هماهنگی مقام قضائی جهت عرضه به بازار تحویل کشتارگاه شدند.

کشف 3 تن و 300 کيلو مرغ زنده قاچاق در در دره شهر

سرهنگ علي جمالوندي  اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق دام و طیور، ماموران انتظامی نسبت به کنترل خودروهاي حامل دام و طیور اقدام کردند.

وی ادامه داد: ماموران در طول اجرای طرح یک دستگاه کامیون ، را متوقف و در بازرسي از آن مقدار 3 تن 300 کيلوگرم مرغ زنده بدون هرگونه مجوز قانونی كشف کردند.

جمالوندی با بیان اینکه کامیون حامل این محموله قاچاق روانه پارکینگ شده ، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و مرغ های کشف شده جهت عرضه به بازار تحویل کشتارگاه شدند.

فرمانده انتظامي دره شهر گفت : ارزش ریالی این محموله توسط کارشناسان 360 ميليون ريال تعیین شده است./م

برچسب ها: مرغ ، قاچاق ، ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار