رییس کلانتری ۱۶۱ ابوذر (منطقه 17) از دستگیری سارق جوانی در رابطه با سرقت های سریالی دوچرخه در این محدوده خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 04 August 2019

به گزارش تابناک تهران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ حسین شمسایی فرد در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران عملیات این کلانتری از طریق مراجعات مردمی در جریان یک فقره سرقت دوچرخه در این محدوده قرار گرفتند که شاکی با در دست داشتن فیلم دوربین مداربسته خود، مدعی شد تصاویر سارق را نیز به دست آورده است.  
وی ادامه داد: در ادامه فیلم ها مورد بازبینی قرار گرفتند و با عملیاتی فنی و پلیسی تصاویر با کیفیتی از متهم که یکی از سارقان به نام در این محدوده بود به دست آمد؛ سریعا ماموران به محل زندگی مالباخته مراجعه کردند و با تحقیقات محلی موفق به شناسایی سارق توسط شهروندان شدند.  
این مقام انتظامی افزود: با به دست آمدن آدرس جدیدی از متهم، شماره تلفن سارق نیز به دست آمد که مالباخته شخصا اقدام به برقراری تماس با او نمود و به متهم خود گفت: فیلم های دوربین مداربسته لحظه سرقت آن موجود و بهتر است قبل از هرگونه اقدامی دوچرخه ام را تحویل بدهی.  
در ادامه سارق با گرفتن یک آژانس، دوچرخه ای را برای مالباخته می فرستد اما شاکی که متوجه شده بود دوچرخه اشتباهی است دوباره با سارق تماس می گیرد و عنوان می کند دوچرخه را اشتباهی ارسال کرده ای که در نتیجه قرار می شود مالباخته شخصا دوچرخه فرستاده شده را به سارق تحویل بدهد و دوچرخه خودش را بگیرد.  
مالباخته و ماموران سریعا به آدرس اعلامی سارق اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی متهم را زمینگیر کردند که بعد از دلالت متهم به کلانتری وی ابراز داشت ۲۱ ساله است و تمامی سرقت ها را با همدستی مادر ۴۰ ساله اش انجام داده است.  
بنابراین گزارش، متهم با تشکیل پرونده ای به مرجع محترم قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار