کد خبر: ۷۶۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 04 August 2019
 
کاهش دما و بارندگی در گیلان از فردا

 

تابناک / رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ابرناکی آسمان، کاهش دما، وزش باد و بارندگی در استان از فردا (دوشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی ظهر یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار و آسمانی صاف و آفتابی در منطقه است و طی امروز گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: بتدریج از فردا با نفوذ تقویت سامانه خنک و ناپایدار، شرایط برای افزایش ابرناکی، کاهش دما، بارندگی، وزش باد و رعد و برق (موقتی شدید/ بویژه طی دوشنبه عصر و شب و سه شنبه) مهیاست.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است طی روزهای چهارشنبه تا جمعه، بارندگی بصورت پراکنده پیش بینی می شود.

غلامی آسمان امروز را صاف تا نیمه ابری،گاهی وزش باد، پاره ای نقاط افزایش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، افزایش نسبی دما، بتدریج افزایش ابر، طی عصر و شب وزش باد و در بعضی نقاط بارندگی و رعد و برق (موقتی شدید) پیش بینی کرد.

غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را مربوط به رودسر با ۳۲ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان و ماسوله با ۱۴ درجه سلسیوس عنوان کرد.

وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۳۱ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۱ درجه پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۲ / ۱ تا ۴ / ۰ متر، دمای آب ۳۰ درجه سلسیوس و برای شنا نا مناسب به تدریج با احتیاط مناسب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار