یک منبع آگاه در بیمارستان امام خمینی(ره) کرج با اشاره به آخرین وضعیت این بیمارستان گفت: یکی از نگرانی‌های ما در طول این مدت تغییر کاربری و تبدیل بیمارستان به پاساژ بود که خوشبختانه این اتفاق رخ نخواهد داد.
کد خبر: ۷۶۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 04 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ این منبع آگاه گفت: خوشبختانه فعالیت دوباره بیمارستان امام خمینی(ره) کرج توسط یکی از پزشکان قدیمی بیمارستان آغاز شده و پرسنل بیمارستان اعم از کادر درمانی و پشتیبانی هم با این حرکت همسو شده و تمام تلاش خود را برای حرکت کردن این کشتی به گل نشسته به کار گرفته‌اند.

وی افزود: در این خصوص لازم است از دکتر نرمانی که در این شرایط سخت و بحرانی مسئولیت را قبول کردند تشکر کنم، شاید اگر دو سال پیش چنین شخصی پا پیش گذاشته بود اوضاع بیمارستان خیلی بهتر از وضعیت کنونی بود.

 وی ادامه داد: در هر حال با وجود شرایط فعلی، پرسنل برای از سرگیری خدمات آمادگی شبانه‌روزی و شور و شوق مضاعفی دارند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: البته ناگفته نماند که  طبق مصوبه دولت این بیمارستان باید واگذار شود تا هم تعرفه اصلاح و هم اینکه بدهی‌های گذشته پرداخت شود چون در حال حاضر تعرفه دولتی بوده و تعرفه بدون ردیف بودجه ثمره‌ای نخواهد داشت پس باید تعرفه خصوصی بشود و آن هم مستلزم این است که بیمارستان به بخش خصوصی واگذار شود.

وی تأکید کرد: دغدغه ما از ابتدا این بود که مبادا بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به پاساژ تبدیل یا با تغییر کاربری بیمارستان از حالت خود خارج شود، خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته دیگر این اتفاق نخواهد افتاد که لازم است به نقش نماینده ولی فقیه در استان در این مهم اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار