فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری شاگرد مغازه‌ای خبر داد که با سوء استفاده از کارت بانکی صاحب مغازه، از حساب وی مبلغ ۲۰ میلیون ریال برداشت کرده بود.
کد خبر: ۷۶۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 05 August 2019

تابنام فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت با بررسی پرینت حساب بانکی متوجه شدم فرد ناشناسی مبلغ ۲۰ میلیون ریال از حسابم به صورت اینترنتی برداشت کرده است.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و ماموران با اقدامات فنی و تحقیقات انجام شده موفق شدند متهم که فردی جوان بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مرودشت ادامه داد: متهم در بازجویی گفت: هنگامی که صاحب مغازه کارت بانکی خود را برای انجام خرید در اختیارم گذاشت در یک فرصت مناسب رمز دوم کارت را فعال و در زمان‌های مناسب از طریق رمز دوم مقادیری کالا خریداری کردم.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به این که متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، بار دیگر به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و نسبت به تغییر رمز کارت بانکی خود اعم از رمز اول و رمز دوم به صورت دوره‌ای اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار