رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد از دستگیری سارق طلافروشی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: شاگرد مغازه برای شرکت در بورس طلاهای صاحب کارش را سرقت می کرد.
کد خبر: ۷۶۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 05 August 2019

به گزارش تابناک تهران از پایگاه خبری پلیس پایتخت، سرهنگ "پیمان احمدی" افزود: ظهر دیروز طلافروشی به کلانتری مراجعه و اعلام کرد از مغازه وی مدتی است مقادیری طلا اندک اندک سرقت می شود ولی تاکنون نتوانسته علت کسری وزن طلاهای مغازه را پیدا کند.

وی تصریح کرد: با اعلام شکایت مال باخته، تیمی از ماموران عملیات کلانتری ۱۶۷ دولت آباد در محل حضور یافته و تحقیقات اولیه را در این زمینه آغاز کردند.

سرهنگ احمدی گفت: در ادامه تحقیقات شاگرد مغازه طلافروشی که مردی ۳۵ ساله و به مدت پنج سال در مغازه طلافروشی مشغول به کار بود به عنوان اولین مظنون تحت بازجویی قرار گرفت.

رئیس کلانتر ۱۶۷ دولت آباد گفت: در همان بازجویی اولیه شاگرد مغازه طلافروشی به سرقت هشت کیلوگرم طلا از این مغازه در مدت پنج سال اعتراف و تصریح کرد: هنگامی که طلاها را برای آب کردن از مغازه خارج می کردم مقدار اندکی از طلاهای آب شده را سرقت و پس از فروش آنها، در بازار بورس شرکت می کردم در طول این مدت در بورس شکست خورده و کلیه اموال سرقتی از بین رفته است.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش طلاهای سرقتی را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: متهم به کلانتری منتقل و برای تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار پایگاه نهم پلیسی آگاهی قرار داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار