فرماندار سردشت گفت: شهادت طلبی و استکبار ستیزی یکی از ارکان نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است.
کد خبر: ۷۶۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 05 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، اقصی نخشی‌پور امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با محوریت برنامه‌ریزی برای مناسبت‌های پیش‌رو در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه در فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، ایثار و شهادت همیشه بوده، اظهار کرد: شهادت طلبی و استکبار ستیزی یکی از ارکان نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن آن کمتر از شهادت نیست، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یک نمود برجسته تاریخی بوده که هر چقدر به آن توجه شود کم است.

فرماندار سردشت تصریح کرد: این فرهنگ به عنوان یک فرهنگ والا در زیر ساختار‌های جامعه موجب امنیت اجتماعی و در نهایت جامعه را به سمت و سوی یک جامعه آرمانی سوق می‌دهد.

وی تاکید کرد: همه موظف و ملزم هستیم تا در جهت تقویت و توسعه ایثار و شهادت تلاش‌ها را جدی‌تر و معطوف کنیم.

نخشی‌پور با اشاره به مراسمات پیش‌رو اظهار کرد: باید این مراسمات همانند سایر مناسبت‌ها در اذهان مردم نهادینه و ماندگار شود و این امر نیازمند یک کار فرهنگی و تبلیغی گسترده و دائمی است و باید تمام دستگاه‌های متولی و عضو کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این زمینه تلاش کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های راهیان‌نور نیز گفت: یکی از مولفه‌های ارزشمند توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکرار تاریخ معاصر و دفاع مقدس است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار