رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری فردی که با جعل اسناد، اقدام به فروش آپارتمان و کلاهبرداری به مبلغ 6 میلیارد و 700 میلیون ریال کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 06 August 2019

سرهنگ محمد نادربیگی در تشریح این خبر، گفت: در پی ارجاع 2 فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر فروش آپارتمان با اسناد جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی های تکمیلی کارآگاهان محرز شد، فرد ناشناسی که خود را کارشناس مسکن معرفی می کرد با سندسازی اقدام به فروش آپارتمان هایی که وجود خارجی ندارد به متقاضیان خرید مسکن با قیمت نازل کرده و برای جلب اعتماد خریداران، آپارتمان دیگران را به آن ها نشان داده و در موعد تحویل ملک، متواری شده و جوابگوی تلفن مال باختگان نیست.

نادربیگی ادامه داد: کارآگاهان در ادامه با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مال باختگان و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و به 8 فقره کلاهبرداری به مبلغ 6 میلیارد و 700 میلیون ریال از متقاضیان خرید مسکن، اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن جا با صدور قرار وثیقه قانونی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار