رئیس اتحادیه املاک کرج از کاهش قیمت خانه در کرج خبر داد و گفت: چنانچه ثبات و کاهش قیمت دلار ادامه‌دار باشد، قیمت مسکن نیز 20 درصد دیگر ارزان خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 10 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس اتحادیه املاک کرج در پاسخ به این پرسش که آیا حباب قیمت مسکن در کرج ترکیده است یا خیر؟ گفت: حباب قیمت مسکن به خانه‌های کرجی‌ها هم سرایت کرد. با کاهش قیمت دلار قیمت خانه در کرج نیز حدود ۳۰ درصد ارزان شد. چنانچه ثبات و کاهش قیمت دلار ادامه‌دار باشد، قیمت مسکن نیز ۲۰ درصد دیگر ارزان خواهد شد.

محمد قمی افزود: در حال حاضر خریداری برای خرید خانه‌های کرج وجود ندارد و بازار در رکود کامل به سر می‌برد. به دلیل بالا رفتن قیمت مسکن و رسیدن میزان افزایش آن به ۱۰۵ درصدی مردم دیگر توان خرید خانه را ندارند. از این رو تعداد معاملات خرید خانه در کرج نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

او به متوسط قیمت خانه در کرج اشاره و اظهار کرد: متوسط قیمت مسکن در استان البرز از متری دو میلیون و ۵۰۰ آغاز و تا هر متر ۲۰ میلیون تومان می‌رسد. عظیمیه، چهارباندی، جهان شهر و محمد شهر از مناطقی هستند که قیمت خانه از متری پنج میلیون تومان تا متری ۲۰ میلیون تومان ادامه دارد.

برچسب ها: مسکن ، رکود ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار